Fandom

Rayman Wiki

Zupełnie jak w dżungli

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zupełnie jak w dżungli (ang. It'a a Jungle Out There...) to pierwszy poziom w Pokręconej Dżungli w grze Rayman Origins. W tym poziomie musimy gonić Darktuna z Betillą, żeby ją uwolnić. W tym poziomie są maksymalnie trzy elektruny. Na medal musimy mieć co najmniej 150 lumów. W tym poziomie uczymy się ataku.

Solucja

Część 1

W pierwszej części poziomu musimy uratować Betillę z ust Darktuna. Aby tego dokonać Rayman musi gonić go aż wejdzie do paszczy wielkiego potwora górskiego. Aby otworzyć usta potworowi musimy uderzyć w 2 Czerwone Palmy umieszczone na jego głowie. Kiedy to zrobimy wchodzimy do jego paszczy, rozprawiamy się z Darktunem i uwalniamy Betillę. Teraz Betilla nauczy nas umiejętności Teleskopicznych Pięści. Kiedy tego dokona wychodzimy z paszczy potwora niszcząc jego zęby i idziemy do 2 części poziomu.

Część 2

Teraz znajdujemy się w jaskini. W tej części nie ma znaczących zdarzeń rozprawiamy się tylko z kilkoma Livingstonami.

Część 3

W ostatniej części tego poziomu wystarczy pokonać wszystkich wrogów w celu uwolnienia Klatki. Rozwalamy teraz klatkę uwalniając z niej Elektruny. Po zakończeniu poziomu Raymanowi zostaje zrobione zdjęcie po czym pojawia Magik, który liczy zebrane w poziomie Lumy.

Wrogowie

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki