Fandom

Rayman Wiki

Znak Wyjścia

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Flute Tree Tall-1-.png

Znak Wyjścia kończący etap w Muzycznej Krainie.

Znak Wyjścia
jest to specjalny znak który pojawia się głównie w Rayman 1. Kiedy się do niego podejdzie dany etap poziomu. W Rayman 2 są zastąpione przez Portale.

Rayman 1

Ta-Ray-Zan-1-.png

Znak Powrotu do mapy poziomów w lesie Marzeń.

W Rayman 1 Znaki Wyjścia są na końcu etapu danego poziomu. Dotknięcie tego znaku przenosi cię do następnego etapu danego poziomu.

Drugi rodzaj znaku jest większy grubszy i trójkątny. Mają strzałki które wskazują w lewo. Zazwyczaj można je znaleźć na początku poziomu. Dotknięcie takiego znaku przenosi cię na mapę poziomów. Jest to po to żeby gracze które zmienili zdanie lub kliknęli przypadkowo, mogli wrócić na mapę poziomów.

W grze miał się pojawić jeszcze jeden znak ale został usunięty z gry. Wyglądał podobnie do pierwszego ale zamiast wykrzyknika był klucz wiolinowy. Prawdopodobnie miał się pojawić w Muzycznej Krainie.

W innych grach

Exit sign Rayman Revolution-1-.png

Znak Wyjscia w Rayman Revolution.

Znak Wyjścia pojawił się także w Rayman Szalone Kórliki GBA ale jego wygląd zależnie od krainy jest różny. W świecie leśnym są drewniane, w Organicznych Jaskiniach są wykonane z tego samego materiału co podłoga, itd.

Jeden Znak Wyjścia pojawił się też w Rayman Revolution na skraju polany na której Rayman pokonuje grupkę Robo-Piratów i uwalnia Bzzita. Dotknięcie go nic nie robi. Jest to odniesienie do Znaków Wyjścia z Rayman 1.

W Rayman 3 Pod koniec Minigry Szaleństwo w 2D, Rayman spada do miejsca gdzie są niektóre przedmioty z Rayman 1 jest tam na lewo od Raymana, Znak Wyjścia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki