Fandom

Rayman Wiki

Zejdź mi z drogi

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Zejdż mi z drogi - jest to pierwszy poziom w świecie Świątynie Łaskotek z gry Rayman Origins.

Część 1

Na początku jesteśmy w pięknym zielonym terenie, mamy tutaj kilka pagurków na których stoją Livingstony, idąc dalej znajdziemy pagórek na ktorym stoi Grzyb do odbijania, odbijając się od niego złapiemy się Liany, dzięki której dostaniemy sie do pierwszej sekretnej Klatki. Idąc w dół będziemy musieli zniszczyć dwóch Livingstonów, dalej spotkamy ukrytą pod liśćmi jaskinie w ktorej jest Czaszkoneta, a dalej spotkamy Kolczaste kwiaty a także pięciu Livinstonów stojących na platworamach, jest tam także Czaszkonete ukryta wyżej, którą możemy zdobyć dzięki mocy chodzenia po ścianach. Niżej jest małe jeziorko w którym pływają dwie czerwone Kolczaste ryby, jedna Pomarańczowa Ryba oraz Lumki. Dalej mamy do pokonania dwóch Livinstonów, oraz koniec tej części poziomu.

Sekret 1

Tutaj mamy Livingstona i dwa Kolczaste Livingstony, stojące na platwormach. Dzięki gejzerom możemy wybić Kolczaste Livingstony w góre, którzy zostana zabici przez niebieskie Pociski, Livinstona możemy zabić sami. Potem dzięki Pociskom i gejzerowi możemy wejść na góre, zbić jeszcze dwóch Livinstonów i rozbić Klatke.

Część 2

Na początku spotykamy platwormy, na jednej z nich stoi Livingston, pod spodem jest małe jeziorko z dwoma Kolczastymi Rybami, należy uważać bo strzela do nas Łowca z samonaprowadzających Pocisków, pod wodą zdobywamy Niebieski Rękawicze. Dalej mamy dwóch Livinstonów których musimy pokonać, niszczymy most przy pomocy ataku z powietrza. Mamy pod spodem czterech Livinstonów z czego trzech na Platwormach, jednak musimy uważać ponieważ grunt pod platwormami się zapadnie, na górze jest takze Czaszkoneta. Mamy dalej małe jezioro w którym pływaja dwie Kolczaste Ryby i jedna Pomarańczowa Ryba, są tu także Lumy i Król Lumów, na górze są niebieskie Pociski na które możemy wskoczyć i dojśc do następnej części poziomu.

Część 3

Tutaj mamy platwormy, należy uważać ponieważ atakuje nas tu dwóch Łowców z samonaprowadzającymi Pociskami, jeden na dole a drugi na górze, tam jest także Czaszkoneta. Idąc dalej spotkamy mały rów w którym jest sekretna Klatka. Dalej jest spora ilość Kolczastych Owoców i Lumów, jest tam także Czaszkoneta. Dalej mamy Livingstona oraz przejście do ostatnej części poziomu.

Sekret 2

Jest tu duża ilość Kolczastych Kwiatów oraz Livinstonów, po ich pokonaniu będziemy mogli schować Kolczaste Kwiaty i rozbić Klatke.

Część 4

Tutaj właściwie tylko uciekamy i zbieramy Lumy, ponieważ wszytkie drogi się zapadają. Musimy skakać na Grzybach, uważać na Livingstony, chustać się na Bujawkach itd:. Na końcu spotykamy Łowce z Samonaprowadzającymi Pociskami, musimy użyć mocy chodzenia po ścianch, zniszczyć Łowce, rozbić Klatke i zakończyć poziom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki