FANDOM

Gdy Rayman przypłynął na nią udał się na plażę gdzie zaatakował go Robo-Pirat Wiertnik. Następnie w jaskini został znowu zaatakowany przez Fioletowego Pomocnika 800. Później Rayman pokonał Czerwonego Pomocnika 800. Później Rayman za pomocą Baryłek rozwalił 2 drzwi i umieścił kule na kryształach. Otworzyło się przejście i Rayman przez tunel i otwór w kształcie gwiazdy wszedł do Świątyni Wody i Lodu.

Wersja PlayStation 1Edytuj

W tej wersji poziom wogóle nie występuje. Jest zastąpiony przez Zatoke Wielorybów, z Światyni Wody i Lodu jest tylko arena do walki z Axelem i 1 Maska Polokusa (Wody).

Wersja PlayStation 2Edytuj

W tej wersji, poziom ten ma następujące zmiany:

320px-RR-PS2-TheLostIsland

Zaginiona Wyspa w Rayman Revolution

  • Na plaży w 1 fazie, jest o wiele więcej drzew oraz walczymy z dwoma Fioletowymi Pomocnikami 800 i Zielonym Pomocnikiem 800 zamiast Robo-Pirata Wiertnika. W jaskini dodatkowo atakuje nas również Żółty Pomocnik 800.
  • W pobliżu bramy od Sanktuarium Wody i Lodu jest małe pomieszczenie w którym stoi armata, którą Rayman może uaktywnić za pomocą specjalnej mocy którą dostaje od Globoksa w Sklepieniu.
  • Przy bramie do Światyni stoi więcej piratów niż w originalnej wersji - są to 2 Fioletowe i jeden Żółty Pomocnik 800.

Wersja DreamcastEdytuj

Ten poziom jest taki sam z małymi różniczami:

  • W 1 fazie Robo-Pirata Wiertnika zastępuje Fioletowy Pomocnik 800 który spada na spadochronie.
  • W podwodnej jaskini w której znajduje się klatka można również znaleść Kryształowy Glob.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki