FANDOM

YinYang

Dwa, spiczaste yin-yang (po lewej) i zwykłe yin-yang (po prawej)

Yin Yang - obiekty obecne w Picture City w RaymanRayman Junior i Rayman Designer, gdzie mają tytuł Ying-yang. Istnieją dwa rodzaje yin-yang. Okrągłe yin-yang, znane jako stabilne ying-yang w Rayman Designer, mogą być używane w podobny sposób do śliwek: odbijają się bez końca i mogą być używane jako platformy, a Rayman może w nie uderzać, aby je poruszyć. Yin-yang z kolcami, znane jako Kolczaste ying-yang w Rayman Designer, mogą być transportowane w ten sam sposób, ale ranią Raymana, jeśli dotknie ich kolców i więc nie mogą być używane jako platformy. Wszystkie yin-yang mają parę oczu. Często można je znaleźć zawieszone w powietrzu, gdzie wiszą, dopóki nie zostaną usunięte przez uderzenie pięścią teleskopową Raymana, po czym będą odbijać się bez końca. W przeciwieństwie do śliwek, yin-yang nie mogą być używane do unieszkodliwiania wrogów lub podróżowania po wodzie - zatopią się i znikną, jeśli wpadną do jeziora atramentu.

Nie jest jasne, dlaczego ten symbol taoistyczny pojawia się w Picture City, krainie o tematyce dotyczącej głównie sztuki.