Wyzwania Elektrunów

Dyskusja0 Share

RO-Medallion-SixSlots.png

Medalion

Wyzwania Elektrunów to wyzwania dzięki którym zbieramy Elektruny, postępy śledzi Medalion. By go zapełnić trzeba ukończyć wszystkie Wyzwania.

Wyzwania

Wyzwanie klatek

Upload a4fde.jpg

Rayman uwolnił Elektruny z klatki

Elektruny zostały uwięzione w klatkach rozsianych po całych Rozdrożach Marzeń. Niektóre z tych klatek są ukryte i można je odnaleźć wyłącznie poprzez dokładne przeszukanie każdego poziomu. Uwaga! Klatki są pilnie strzeżone. Zbańkuj wszystkich strażników, rozbij klatkę i uratuj Elektruny!

Wyzwanie czasowe

Czasami bycie spokojnym i ostrożnym nie wystarczy! Po zakończeniu poziomu odblokujesz wyzwanie czasowe. Ukończywszy "łatwe" wyzwanie, otrzymasz Elektrun. Po ukończeniu "trudnego" wyzwania otrzymasz Trofeum Szybkości!

Wyzwanie Lumów

146px-Bubble lumking.png

Król Lumów

Aby ukończyć wyzwanie Lumów, zbierz ich jak najwięcej na każdym poziomie. Jest wiele sposobów na zbieranie Lumów więc rozglądaj się uważnie... Gdzie są bańki, tam są Lumy! Niektóre przedmioty do zebrania, takie jak Czaszkonety, Królowie Lumów czy Żalumki, są cennymi zdobyczami!

Wyzwania skrzyń

W wyzwaniach skrzyń możesz pokazać, na co cię stać. Te sekwencje pościgowe zmuszą cię do wysiłku, gdy będziesz usiłował złapać uciekającą skrzynie, biegając, skacząc i latając, a jednocześnie próbując utrzymać się przy życiu!

Chest-info-2.png

Skrzynia