FANDOM

Wybuchowe Gejzery (ang. Geyser Blowout) to drugi poziom w Pokręconej Dżungli w grze Rayman Origins. Głównymi wrogami są tu Psychlopsy. W tym poziomie jest trzech elektrunów to uwolnienia (trzy w klatkach, dwie są do zebrania za określoną liczbę lumów i jedna z biegiem na czas). Do medalu maksymalnie można zebrać 350 lumów. Początek poziomu rozgrywa się w deszczu.

SolucjaEdytuj

Częsć 1Edytuj

Na początek pójdź w lewo zebrać 3 lumy i dowiedzieć się czym są czaszkonety i Król Lumów. Gdy wszystko ci wytłumaczy pójdź w prawo zebrać lumy, zabić 2 psychlopsy zebrać czaszkonetę i wyczyścić 1 kwiatkowy worek.

Częsć 2Edytuj

Teraz zabierz króla lumów pozbieraj lumy. Gdy pozbierasz wszystkie lumy zejdź niżej do klatki.

Klatka 1/2Edytuj

Musisz teraz poskakać po głowach Livingstonów. Jak wszystkich zbańkujesz zniszcz klatkę.

Częsć 2Edytuj

Teraz wejdź na góre zejdź do czaszkonety należy pobiec sprintem do końca gdy zabierzesz monete zbańkuj psychlopsy. Przeskocz na drugą stronę rozwal ją zbierz wszystkie lumy i przejdź dalej.

Częsć 3Edytuj

Teraz zbierz lumy znowu zawal ziemie. Gdy zauważysz 2 lumy wejdź na góre po czaszkonete i zejdź na dół. Zbierz 4 lumy pobiegnij sprintem chwyć się liany wejdź na góre po czszkonete. Teraz znowu pobieginj sprintem odbij się od kwiatka żeby zebrać lumy. Psychlops podpowiada gdzie jest klatka czyli na boku.

Klatka 2/2Edytuj

Musisz wejsć na góre walnąć w korzeń i 3 Livingstony się zbańkują. Teraz chwyć się liany skocz Livingstonowi na głowę i zdobywasz ostatnią ukrytą klatkę. Teraz wskocz na górę i do następnej częsci

Częsć 4Edytuj

Teraz zbańkuj Psychlopsa zabierz monete skocz na wodospad z niego na małą wysepke weź króla pozbieraj lumy zniszcz psychlopsa, czaszkonete i wejdź do następnej częsci. Pamiętaj o worku.

Częsć 5Edytuj

Teraz pozbądź się Psychlopsów, fiolki oraz zniszcz klatkę.

WrogowieEdytuj

GaleriaEdytuj

Poziom w Back to OriginsEdytuj

Ten poziom jest bardzo podobny do poprzedniczki tylko są kilka różnice np. grafikę 2D zmieniono na 2,5D, elektruny zastąpiono Małakami i zamiast Króla Lumów, który podwajał ilość lumów zastąpiono fioletowymi lumkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki