Fandom

Rayman Wiki

Wybuchowe Gejzery

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wybuchowe Gejzery (ang. Geyser Blowout) to drugi poziom w Pokręconej Dżungli w grze Rayman Origins. Głównymi wrogami są tu Psychlopsy. W tym poziomie jest trzech elektrunów to uwolnienia (trzy w klatkach, dwie są do zebrania za określoną liczbę lumów i jedna z biegiem na czas). Do medalu maksymalnie można zebrać 350 lumów. Początek poziomu rozgrywa się w deszczu.

Solucja

Częsć 1

Na początek pójdź w lewo zebrać 3 lumy i dowiedzieć się czym są czaszkonety i Król Lumów. Gdy wszystko ci wytłumaczy pójdź w prawo zebrać lumy, zabić 2 psychlopsy zebrać czaszkonetę i wyczyścić 1 kwiatkowy worek.

Częsć 2

Teraz zabierz króla lumów pozbieraj lumy. Gdy pozbierasz wszystkie lumy zejdź niżej do klatki.

Klatka 1/2

Musisz teraz poskakać po głowach Livingstonów. Jak wszystkich zbańkujesz zniszcz klatkę.

Częsć 2

Teraz wejdź na góre zejdź do czaszkonety należy pobiec sprintem do końca gdy zabierzesz monete zbańkuj psychlopsy. Przeskocz na drugą stronę rozwal ją zbierz wszystkie lumy i przejdź dalej.

Częsć 3

Teraz zbierz lumy znowu zawal ziemie. Gdy zauważysz 2 lumy wejdź na góre po czaszkonete i zejdź na dół. Zbierz 4 lumy pobiegnij sprintem chwyć się liany wejdź na góre po czszkonete. Teraz znowu pobieginj sprintem odbij się od kwiatka żeby zebrać lumy. Psychlops podpowiada gdzie jest klatka czyli na boku.

Klatka 2/2

Musisz wejsć na góre walnąć w korzeń i 3 Livingstony się zbańkują. Teraz chwyć się liany skocz Livingstonowi na głowę i zdobywasz ostatnią ukrytą klatkę. Teraz wskocz na górę i do następnej częsci

Częsć 4

Teraz zbańkuj Psychlopsa zabierz monete skocz na wodospad z niego na małą wysepke weź króla pozbieraj lumy zniszcz psychlopsa, czaszkonete i wejdź do następnej częsci. Pamiętaj o worku.

Częsć 5

Teraz pozbądź się Psychlopsów, fiolki oraz zniszcz klatkę.

Wrogowie

Galeria

Poziom w Back to Origins

Ten poziom jest bardzo podobny do poprzedniczki tylko są kilka różnice np. grafikę 2D zmieniono na 2,5D, elektruny zastąpiono Małakami i zamiast Króla Lumów, który podwajał ilość lumów zastąpiono fioletowymi lumkami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki