Fandom

Rayman Wiki

Wronie Gniazdo

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

TheCrowsNestPC.PNG

Walka z Brzytwobrodym

Wronie Gniazdo (oryg. The Crow's Nest) - miejsce występujące na Statku Więziennym. Tu Rayman stacza bitwę z Brzytwobrodym. Nie ma tu żadnych lumów ani klatek do zebrania. Na początku walczymy z Brzytwobrodym na szczycie statku, nastepnie spadamy do środka i walczymy z nim w  korytarzu zalanym lawą.

Wersja PlayStation 1

Główną różnicą w tej wersji jest druga faza walki z Grolgothem. W tej wersji Grolgoth leci do tyłu w nieszkończonym tunelu. Rayman musi go atakować unikając wszelkich przeszkód jakie wypuszcza. To jest także jedyna wersja gry w której nia ma korytarza z nieskończoną amunicją, ponieważ Rayman ma ją od razu. Pierwsza faza różni się tylko tym że Grolgoth zamiast strzelać podnosząc nogi strzela po prostu działkiem z ręki.

Wersja PlayStation 2

Ten poziom w tej wersji jest taki sam jak w wersji PC, z wyjątkiem ulepszeń graficznych.

Wersja Dreamcast

Ten poziom w tej wersji jest taki sam jak w wersji PC, z wyjątkiem różnic graficznych.

Ciekawostki

  • W tym poziomie nie ma żadnych klatek ani lumów, więc występuje tu pewien paradoks - nie trzeba ukończyć tego poziomu, aby przejść grę na 100%.
Latanie na rakiecie1.jpg

Latanie do Grolgotha

Więcej w Fandom

Losowa wiki