FANDOM

Wodne Stworzenia

Wygląd Wodnych Stworzeń i fragment poziomu Underwater Creatures

Wodne Stworzenia (ang. Underwater Creatures) - usunięci wrogowie z gry Rayman Legends. Mieli się pojawić w krainie 20.000 Mil Podlumskiej Żeglugi.

Charakterystyka Wodnych Stworzeń Edytuj

Wodne Stworzenia to usunięci wrogowie z gry Rayman Legends. Mieszkają w krainie 20.000 Mil Podlumskiej Żeglugi. Prawdopodobnie zostały wycofane, gdyż są przerażające.

Kreatury są bardzo duże, ochydne i straszne. Wyglądają tak, jakby były zamknięte w jakiejś meduzie. Posiadają macki/ramiona, dwoje oczu podobne to tych, które mają ślimaki, ostre zęby i czerwoną skórę/futro/pancerz.

Istoty byłyby złe i trzeba by było je pokonać. Nie wiadomo, czy są wrogami, gdyż nie znoszą Raymana i jego przyjaciół z nieznanych powodów, czy dlatego, że są pod czyjąś kontrolą, np. Mrocznego Małaka.

Stwory mają prawdopodobnie tylko jeden cel - zniszczyć bohaterów z Rozdroży Marzeń. Ich wodzem jest, być może, Wielka Meduza lub Mroczny Małak.

Szkoda, że usunięto tych wrogów. Byliby fajnym urozmaiceniem gry. Z drugiej strony to dobrze, gdyż młodsi gracze mogliby się ich przestraszyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki