Fandom

Rayman Wiki

Wioska Globoksa

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GloboxVillage.jpg

Rayman w Wiosce Globoksa

Wioska Globoksa jest to obszar z wersji Dreamacast z Rayman 2: The Great Escape. Jak sama nazwa wskazuje jest to wioska w której mieszka rodzina Globoxa (prawdopodobnie zastępuje Dom Globoksa z Rayman Revolution)znaidują się tutaj trzy minigry które można odblokować zbierając Kryształowe Globy po całym Rozdrożu Marzeń. Te minigry nazywają się : Pyralums, Weblums i Globox Disc. Wioska znajduje się w ukrytym miejscu w Świetlistych Lasach, w strefie gdzie wspinasz sie pomiędzy dwoma kolumnami znajduje się z tyłu Fioletowy Lum którego trzeba się złapać aby doskoczyć do sekretnego otworu, tam właśnie znajduje się Wioska Globoksa.

Kiedy Rayman pierwszy raz odwiedza wioske będzie tam się tylko znajdować kilka Dzieci Globoksa i Uglette. Jednak im więcej Rayman zdobędzie Złotych Globów tym będzie się pojawiać więcej Dzieci Globoksa, w tym także grywalne postacie z Globox Disc.

Ciekawostki

  • Istnieje usterka w Wiosce Globoksa w którym Rayman tak jakby zapada się pod ziemie, aby to uczynić należy skoczyć na głowe Dziecka Globoksa, a potem na drugiego, a potem na ziemie.
  • W Wiosce Globoksa gdy wykona się Moon Jump można dolecieć do niemozliwego miejsca, w którym znajduje się, czerwone z okularami i muszką Dziecko Globoksa nieruszające się, możliwe że jest to usunięte z gry Dziecko Globoksa o nazwie Globs, jednak nie wiadomo czy miało to być zamierzone przez twórców czy był to tylko bardzo dziwny Glith.

Więcej w Fandom

Losowa wiki