Fandom

Rayman Wiki

Wielka Mama

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Big Mama w RL.png

Wielka Mama w Rayman Legends

Voodoo Mamma.png

Wielka Mama (ang. Big Mama) to opcjonalny ostatni boss w grze Rayman Origins. Walczymy z nią w Krainie Wiecznej Śmierci. Jest to gigantyczny różowy potwór o kilku mackach. wczesne zwiastuny dawały do zrozumienia, że z Wielką Mamą gracz będzie walczyć na Mistycznym Szczycie, jednak producenci zrezygnowali z tego pomysłu. Po pokonaniu stwora zmienia się w nimfę, nazywaną Fée de la Mort .

Ciekawostki

  • Głosu Big Mamie (a raczej ryku) użycza Michel Ancel, główny producent gry, jednakże kiedy śpiewa głosu użycza jej ciotka Christophera Hérala.
  • Galeria nagród w Rayman Jungle Run odkrywa, że prawdziwe imię Big Mamy, przynajmniej w formie nimfy, brzmi Fée de la Mort, co z francuskiego zwyczajnie oznacza Wróżka Śmierci.
  • Fée de la Mort darzy Raymana wielkim uczuciem (najprawdopodobniej miłością).
  • Po pokonaniu potwora otrzymujemy na konsolach złote trofeum "Nic nie trwa wiecznie..." (ukryte).
  • W Rayman Legends w Powrocie do Origins w Mistycznym Szczycie na końcu znajduje się poziom w którym walczymy z Big Mamą o nazwie "Matka Wszystkich Koszmarów".

Więcej w Fandom

Losowa wiki