Fandom

Rayman Wiki

Wieża Nebula

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wieża Nebula – drugi poziom w grze Rayman M z Ligi Początkujących, w zakresie wyścigu. Etap ten ma ponury charakter, od czasu do czasu napotkać możemy fruwające Kurczaki Zombie, lecz są to tylko obiekty kosmetyczne, nie wpływające na rozgrywkę. Głównym obiektem poziomu jest tytułowa wieża, zwana też Nebulą. Podczas przemierzania mapy możemy napotkać wysuwające się części trasy, kwas spowalniający uczestników, lianę, drabinki na wieży, ślizgawkę oraz przyspieszacze. W wieży również są ruchome obiekty, utrudniające opuszczenie jej. Są tu też lumy.
Nebulous tower 02-1-.jpg

Pomocnik 800 goni Globoksa.

Skróty

Na platformach, zaraz za startem, jest skrót. Gdy platforma podniesie się, skocz i złap się luma, potem wsuwająca i wysuwająca się droga. Po pokonaniu tej drogi po platformach nie daj się cierni złap się luma i wejdziesz na wieżę. Jeśli nie udało się skorzystać z poprzedniego skrótu na bagnie skocz na platformę i strzel w przycisk platforma pojedzie w górę teraz instrukcje z poprzedniego skrótu. Na zjeździe wejdź w ostatnią trampolinę i złap się luma trochę przyśpieszaczy i lumy.
Nebulous tower 03-1-.jpg

Globox w obracającym się tunelu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki