Fandom

Rayman Wiki

Wieża Leptysa

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wieża Leptysa (ang. The Tower of the Leptys) – to dziewiąta i ostatnia kraina w grze Rayman 3. Jest to masywna wieża poświęcona bogu Leptysowi przez Knaarenów, zbudowana najprawdopodobniej przez właśnie tą rasę.

Przebieg gry

Po ucieczce z płonącej Kwatery Mroklumów, Rayman zaczął wspinaczkę po Wieży. Wybił po swojej drodze wiele Mroklumów, później rozpoczął długą drogę pod górę. W końcu, cały teren został zalany lawą i Rayman musiał wspinać się do góry po balonach. Kiedy już uciekł na teren bezpieczny, Globox pojawił się ze śmigaczem. Obaj wydostali się na sam szczyt góry, gdzie Rayman podjął przedostatnią walkę z Refluxem: zmodyfikowaną formą, gigantem i latającą formą. W końcu Rayman trafił szokową rakietą kryształ na plecach Refluxa, który uciekł. Jednakże Globox przybył mu z odsieczą na śmigaczu, na którym podjęli się pościgu Refluxa, którego zniszczyli, wybijając tym samym ostatnich Mroklumów i zmieniając Andrego w Lumka. Gra się tutaj kończy.

Ciekawostki

  • W tej krainie znajduje się skrytka z Xowarem i inną fauną.
  • Następuje tu też nawiązanie do filmu "Gwiezdne wojny" podczas ostrzeliwania Mroklumów na ścigaczu.
  • Ostateczny pojedynek rozgrywa się za pasmem chmur, prawdopodobnie tam urzęduje Leptys. Jest to błękitne miejsce usiane kolcami i gigantycznymi oczami.
  • Wieża jest zalana lawą, przez wybuch Kwatery Mroklumów, znajdującej się blisko wieży.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki