Fandom

Rayman Wiki

Waligóra

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Waligóra (ang. Punching Plateaus) to czwarty poziom w Pokręcona Dżungla w grze Rayman Origins. Tak samo jak w Wybuchowych Gejzerach mamy 6 elektrunów do zebrania. Głównymi wrogami są Livingstony. Poznajemy do innych istot takich jak: Platforman i Swingman. Do medalu mamy do zebrania 350 lumów.

SolucjaEdytuj

Część 1Edytuj

Najpierw idź w lewo po żalumkach i do Magika. Gdy wyczyścisz żalumka i posłuchasz magika idź w prawo. Zniszczy ścianę zbańkuj Livingstona, rozwal podłogę pod którą jest trampolina i zbierz lumy. Idź dalej znowu zbańkuj livingstona włącz platforme (uderz korzeń). Wejdź na platformę pozbieraj lumy zniszcz kolejną ścianę zejdź na dół i rozwal fiolkę z Platformanem (Przy Kolczastych oczach jest czaszkoneta wystarczy tylko po nią zejść). Teraz nie wchodź na Platformana tylko zejść na dół po lumki i żalumke. Rozwal ścianę zbańkuj Livingstona (Na dole jest czaszkoneta na boku). rozwal ziemie i żalumkę.

Część 2Edytuj

Weź Serce wejdź na drugą stronę i rozpraw się z Darktunami. Obij się od ściany potem od kwiatka. przejdź po winoroślach i znowu odbij się od kwiatka. Rozwal fiolkę i wejdź na Platformana i szybko pozbieraj lumy włączając króla. Teraz rozwal podłogę z niej wyskoczy kwiatek. Obij się od niego i do klatki. Gdy wyjdziesz idź w prawo do następnej częsci.

Klatka 1/2Edytuj

Możesz poskakać Livingstonom po głowach lub naładować pięść i im przywalić. Jak ich pokonasz rozwal klatkę.

Część 3Edytuj

Zbańkuj Livingstona rozwal podłogę i żalumke. Lumy zbierz za pomocą Swingmana rozwal żalumkę w niej jest Czaszkoneta. Musisz ją szybko zebrać, bo inaczej będzie w wodzie z ręką. Gdy ją złapiesz zbańkuj Livingstony i rozwal czerwone palmy (na górze jest Czaszkoneta). Gdy rozwalisz po prawej palmę reszta góry się zawali wedź po platformach do góry.

Część 4Edytuj

Teraz zejdź na dół do klatki. Jak wyjdziesz wejdź na wodospad po króla i pozbieraj lumy.

Klatka 2/2Edytuj

Trzeba skakać z wodospadu do Livingstonów.

Część 5Edytuj

Rozwal podłogę na której stoi Livingston otwórz platformy skocz po Czaszkonetę schowaj oczy. Szybko pozbieraj lumy włączając króla. Rozwal podłogę i ścianę, odbij się od kwiata i zbierz Czaszkonetę. Na platformach poskacz po głowach Livingstonów i rozwal ścianę.

Część 6Edytuj

Zbańkuj Livingstony i rozwal klatkę.

WrogowieEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki