Fandom

Rayman Wiki

Waligóra

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Waligóra (ang. Punching Plateaus) to czwarty poziom w Pokręcona Dżungla w grze Rayman Origins. Tak samo jak w Wybuchowych Gejzerach mamy 6 elektrunów do zebrania. Głównymi wrogami są Livingstony. Poznajemy do innych istot takich jak: Platforman i Swingman. Do medalu mamy do zebrania 350 lumów.

Solucja

Część 1

Najpierw idź w lewo po żalumkach i do Magika. Gdy wyczyścisz żalumka i posłuchasz magika idź w prawo. Zniszczy ścianę zbańkuj Livingstona, rozwal podłogę pod którą jest trampolina i zbierz lumy. Idź dalej znowu zbańkuj livingstona włącz platforme (uderz korzeń). Wejdź na platformę pozbieraj lumy zniszcz kolejną ścianę zejdź na dół i rozwal fiolkę z Platformanem (Przy Kolczastych oczach jest czaszkoneta wystarczy tylko po nią zejść). Teraz nie wchodź na Platformana tylko zejść na dół po lumki i żalumke. Rozwal ścianę zbańkuj Livingstona (Na dole jest czaszkoneta na boku). rozwal ziemie i żalumkę.

Część 2

Weź Serce wejdź na drugą stronę i rozpraw się z Darktunami. Obij się od ściany potem od kwiatka. przejdź po winoroślach i znowu odbij się od kwiatka. Rozwal fiolkę i wejdź na Platformana i szybko pozbieraj lumy włączając króla. Teraz rozwal podłogę z niej wyskoczy kwiatek. Obij się od niego i do klatki. Gdy wyjdziesz idź w prawo do następnej częsci.

Klatka 1/2

Możesz poskakać Livingstonom po głowach lub naładować pięść i im przywalić. Jak ich pokonasz rozwal klatkę.

Część 3

Zbańkuj Livingstona rozwal podłogę i żalumke. Lumy zbierz za pomocą Swingmana rozwal żalumkę w niej jest Czaszkoneta. Musisz ją szybko zebrać, bo inaczej będzie w wodzie z ręką. Gdy ją złapiesz zbańkuj Livingstony i rozwal czerwone palmy (na górze jest Czaszkoneta). Gdy rozwalisz po prawej palmę reszta góry się zawali wedź po platformach do góry.

Część 4

Teraz zejdź na dół do klatki. Jak wyjdziesz wejdź na wodospad po króla i pozbieraj lumy.

Klatka 2/2

Trzeba skakać z wodospadu do Livingstonów.

Część 5

Rozwal podłogę na której stoi Livingston otwórz platformy skocz po Czaszkonetę schowaj oczy. Szybko pozbieraj lumy włączając króla. Rozwal podłogę i ścianę, odbij się od kwiata i zbierz Czaszkonetę. Na platformach poskacz po głowach Livingstonów i rozwal ścianę.

Część 6

Zbańkuj Livingstony i rozwal klatkę.

Wrogowie

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki