Fandom

Rayman Wiki

Wędrówka przez góry

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
800px-RO-Moseying-the-Mountain-Run.jpg

Urywek z poziomu

Wędrówka przez góry - jest to pierwszy poziom w świecie Mistyczny Szczyt w grze Rayman Origins.

Część 1Edytuj

Na początku mamy do wyboru dwie ścieżki. Jdąc w tą lewą doidziemy do sekretnej Klatki, a idąc w prawo będziemy kontynuować poziom. Musimi użyć Sznurka na pranie, by ominąć Livinstonów i Kolcy znaidujących się na dale. Na końcu musimy zdobyć Czaszkonete, i wejść dalej.

Sekret 1Edytuj

W tym miejscu mamy do pokonania Livingstony, które stoja na belkach porusznych przez Mroczne Korzenie. Musimy schodzić coraz niżej, gdy wszyscy Livingstony zostaną pokonani, zdobędziemy Klatkę.

Część 2Edytuj

Tutaj musimy ścigać Darktuna klatke który ma Nimfe, musimy ścigać ją w góre, gdyż ma moc chodzenia po ścianach. Musmiy uważać na Mroczne Korzenie, która gonią nas im bardziej wysoko jesteśmy. Idziemy na góre używając Kwiatków trampolin i wiatrów. Na semaj górze musimy użyć dużego Kwiatka trampoliny i zniszczyć Darktuna kwiatke, wtedu uwolnimy Góroline, która da nam moc chodzenia po ścianach, następnie idziemy w prawo i kończymy kolejną część poziomu.

Część 3Edytuj

Tutaj uzywając naszej mocy, naciskamy metalowy sznur i uwalniamy Czerwonych czarodziejów. Uzywając naszej mocy idziemy wraz z Czarodziejamy na sam szczyt wielkiej góry, i tam czeka na nas minigra, w odpowiednich momentach musimy się schylać (gdy zielone światło nad bramą się zaświeci), jeśli uda nam się to wtedy brama sie otworzy i będziemy mogli wejść do świątyni.

Część 4Edytuj

Musimy przejść przez świątynie, po drodze musimy walczyć z Darktunami i Psychlopsami, jako platwormy służą nam tutaj Fakiry. Na końcu musimy pokonać sporą grupkę Darktunów i uwolnić Czerwonego czarodzieja. I tak zakańczamy kolejną część poziomu.

Część 5Edytuj

W dalszym ciągu jesteśmy w świątyni. Na początku musimy przedostać się przez przepaść urzywając mocy chodzenia po ścianach, dalej spotykamy Fakira, musimy uzyć jego brody, jeśly skoczymy w lewo i pójdziemy na góre znajdziemy drugi sekret, jeśli pójdziemy w prawo będziemy musieli przeskakiwać dalsze oprzepaście dzieki Fakirom, na końcu musimy zakręcić kołem który otworzy przejśćie, tam pokonamy sporą grupke Darktunów i odblokujemy przejście do ostatniej części poziomu.

Sekret 2Edytuj

Musimy tutaj uzywać wielkich kul które toczą się po ścieżkach, będziemy musieli na nich chodzić, ostatnią kulę można odblokować po naciśnięciu Czerwonej Bulwy, a te koło zgniecie Livingstoinów i umozliwi nam zdobycie Kaltki.

Część 6Edytuj

Mamy tutaj czterech Fakirów po których skaczą Psychlopsy i Livingstony, na dole musimy zabić dwóch Psychlopsów, następnie dzięi mocy chodzenia po ścianach idziemy na górę, kręcimy kołem, który wysunie liane, której jeśli się złapiemy przejdziemy na lewo, pokanamy dwóch Livingstonów, zdobędziemy Klatke i zakończymy poziom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki