Fandom

Rayman Wiki

Urwisko

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Urwisko – Wyjątkowy etap gry Rayman 2: The Great Escape. Znajdujemy się w kanionie, w którym musimy cały czas biec przed siebie. Powodem tego jest drugi atak Lokaja Brzytwobrodego i jego grupy Robo-Piratów. Statek Wojenny Piratów cały czas atakuje Raymana, co powoduje zawalanie się przejść. W wersjach PC i PSX po raz pierwszy spotykamy tutaj Robo-Pirata Ninja.

Wersja PlayStation 1

Nie ma różnic względem oryginału, poza tym że jest więcej Żółtych Lumów do zebrania.

300px-R2TGE-PC-RedWalkingShell-ThePrecipice.jpg

Wersja PlayStation 2

Tutaj różnica w stosunku do wersji PC jest dość spora. Pierwszy etap jest taki sam jak w oryginale, za to drugi etap został usunięty i dodany jako pierwszy etap w Jaskiniach Echa. Drugi etap został zastąpiony trzecim etapem z wersji PC, a ostatni etap zamieniono z trzecim etapem Jaskiń Echa.

Wersja Dreamcast

Nie ma różnic względem oryginału. Na samym końcu poziomu znajduje się jeden z sześciu Kryształowych Globów.

Ciekawostki

  • W wersjach na PSX i PC walczymy tutaj z Robo Piratem Ninja, ale w wersji na PS2 Pirat Ninja jest strażnikiem generatora.
  • Ostatnie 2 etapy tego poziomu w wersji na PS2 to 2 ostatnie etapy Jaskiń Echa w wersji na PC.

Więcej w Fandom

Losowa wiki