Fandom

Rayman Wiki

Tonic Trouble

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tonic Trouble – gra wideo, projektowana i wydana w 1999 roku przez Ubi Soft Montréal. Początkowo program miał na celu test silnika graficznego, który został użyty później w Rayman 2: The Great Escape. Cały świat gry toczy się na Ziemi.

Fabuła

Wstęp

Gra opowiada historię Eda, małego i niezdarnego członka obcych, który pracuje jako woźny w czasie podróży przez przestrzeń, na statku o nazwie Albatross. Czekając na swoją miłość po czyimś drzwiami zastaje tam Bucka, przed którym później ucieka. W czasie ucieczki schował się w laboratorium, gdzie znalazł i wypił energetyzujący napój. Wypluł o podłogę, widząc ożywiające śrubokręty, po czym schował do skrytki. Przez to napój wypadł poza statkiem lecąc na Ziemię. Tymczasem Grogh (jeden z wikingów) został wyrzucony z domu, po czym spadał napój na ziemię. Grogh wypił ten napój dając światu dziwne kolory, a po tym sam Grogh staje się silniejszy. Ed staje przed sądem jako oskarżony, za dopuszczenie katastrofy. Potem przez Generała został wysłany na Ziemię. Podczas drogi przez awarię statku, zauważył Grogha w jego kabinie i z niej odleciał. Ostatecznie rozbił się w śnieżnej krainie i ruszył w drogę, by powstrzymać Grogha, i przywrócić Ziemię do poprzedniego stanu.

Zakończenie

Ed powstrzymał Grogha, po czym on opuścił napój. Ed ciesząc się, że go pokonał, spotyka Suzy (córkę Doca) z którą zostają na zawsze.

Ciekawostki

  • Główny antagonista gry nazywa się Grogh. Później w grze Rayman 2: The Great Escape pojawia się robot o nazwie Grolgoth, co jest nawiązaniem do imienia Grogha.
  • W napisach końcowych gry pojawia się Rayman.
    Rayman Tonic Trouble credits cameo.jpg

    Chwilowe pojawienie się Raymana w napisach końcowych Tonic Trouble.

Tonic Trouble Introduction05:42

Tonic Trouble Introduction

Intro do gry.

Tonictrouble.jpg

Jeden ze zrzutów ekranu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki