Fandom

Rayman Wiki

The Toy Chase

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Toy Chase (pol. Zabawkowy pościg) – czwarty poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA), jak i w świecie Child. Poziom też jest specjalny, jak jego poprzednik, ale mechanika jest całkowicie inna. Sterujemy Raymanem na latającym pojeździe Kórlików, robiąc 3 okrążenia. W tym poziomie jak i poprzednim, również jest narzucony limit czasowy, który odnawia się dopiero po przejechaniu linii startu (jeśli skończy nam się czas, gra usuwa nam jedno życie oraz resetuje wyścig rozpoczynając go ponownie od zera). Zbieranie lumów jest cięższe. Perspektywa i otoczenie jest w 3D.

Dookoła jest piasek, który spowalnia Raymana i jego wehikuł po jego najechaniu. Są przeszkody takie jak piłki i fioletowe mazie. W dodatku są power-upy takie jak: chwilowe przyśpieszenie i wyskocznie.

Ciekawostki

  • Pomimo, że otoczenie jest w trójwymiarze to sprite'y są bitmapami (czyli płaskie, w 2D), a zaliczają się do tego piłki, kredki i klocki w level desingu, lumy oraz sam Rayman i jego pojazd.
  • Ten poziom (jak i reszta opierająca się nad tym elementem rozgrywki), jest nawiązaniem do poziomów wyścigowych z gry Rayman 3 (GBA), gdzie prawie wszystko opierało się na tym samym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki