FANDOM

Toy Chase – czwarty poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA), jak i w świecie Child. Poziom należy do tych specjalnych, jak jego poprzednik, ale mechanika jest całkowicie inna. Sterujemy Raymanem na latającym pojeździe Kórlików, mając do zaliczenia 3 okrążenia. W tym poziomie jak i poprzednim, również jest narzucony limit czasowy, który odnawia się dopiero po przejechaniu linii startu (jeśli skończy się czas, gra usuwa jedno życie oraz resetuje wyścig rozpoczynając go ponownie od zera). Zbieranie lumów jest cięższe. Perspektywa i otoczenie jest w pseudo-trójwymiarze.

Dookoła jest piasek, który spowalnia Raymana i wehikuł po jego najechaniu. Przeszkodami są piłki i fioletowe mazie. W dodatku są wspomagacze takie jak: chwilowe przyśpieszenie i wyskocznie.

CiekawostkiEdytuj

  • Pomimo, że otoczenie jest w trójwymiarze to sprite'y są bitmapami (czyli płaskie, w 2D), a zaliczają się do tego piłki, kredki i klocki jako elementy otoczenia, lumy oraz sam główny bohater i jego pojazd.
  • Ten poziom (jak i reszta opierająca się nad tym elementem rozgrywki), jest nawiązaniem do poziomów wyścigowych z gry Rayman 3 na GameBoy Advance, gdzie w większości opierało się na tym samym.