The Sticky Lair

The Sticky Lair (pol. Lepka krypta) – piętnasty poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA) i ostatni w świecie Organic Cave. Toczymy tutaj trzecią walkę z tym samym bossem, Gigantycznym Kórlikiem, tym razem w krypcie. Tu będziemy wykorzystywać jedno z naszych mocy ze stroju Granny. Po pokonaniu bossa otrzymujemy od Ly strój Rock'n'Roll, który umie ciąć swoją gitarą duże lizaki i pokonywać gitarą swoich adwersarzy (ten strój przydaje się w czwartym świecie).

Przejście

Strategia Gigantycznego Kórlika, będzie tylko nakierowywanie w nas kulami z ostrymi kolcami. Żeby pokonać bossa należy unikać tych kolczastych kul, oraz najważniejsze, położyć marchewkę (ze stroju Granny, ta metoda tylko w tym poziomie się nadaje) pod zwisającym kokonem. Wtedy boss zapomina kompletnie co się dzieje i idzie w stronę marchewki, a w tym czasie naciskamy na przycisk po prawej stronie, po czym kokon zaczyna spadać na Gigantycznego Kórlika (aby to wykonać poprawnie, trzeba się pospieszyć, zanim wróg powróci na swoje miejsce). Te czynności trzeba powtarzać cztery razy, aż do pokonania bossa.