FANDOM

Cudzy1 Rayman musi przejść przez dżunglę bez wpadnięcia w bagienne wody. Spotyka Livingstony i Łowców. Tutaj spotyka Tarayzana, swojego pierwszego przyjaciela. Pomaga Tarayzanowi się ubrać i zobaczyć, co się dzieje! Wielkim bossem jest Moskito uparty olbrzymi komar. Cudzy2
Instrukcja źródło

Foret1PC-1-

Pierwsza sceneria.

Dream Forest (fr.: La Forêt des Songes - Las Marzeń ) - pierwszy świat w oryginalnej grze. Składa się z bujnego lasu, który przyciemnia się, gdy Rayman przez niego przechodzi. Bagna otaczają teren zieleni i dzikiej flory. Można tutaj odnaleźć tańczące kwiaty i grzyby, wokół których kręcą się niebieskie motyle, a także

MoskitoFight2-1-

Wielki boss The Dream Forest, Moskito.

dziwaczne drzewa - niektóre z nich znajdują się na granicy między roślinami i grzybami. Występują tutaj liany, po których Rayman może wejść, a także śliwki - występujące często owoce w serii, które pozwalają mu przejść przez bagna. Rosną tutaj Kolczaste Owoce wszystkich rozmiarów, dziwne kołysącze się kwiaty i nenufary, na które Rayman może skoczyć. Dzięki Magicznym Nasionom Tarayzana można uprawiać podobne rośliny. W grze 'Rayman Junior' i pochodnych, istnieje kolczasta wersja takich roślin. Wrogowie w lesie to Antitoony, małe i duże Livingstony, Łowcy, Piranie i Kwiatowe Macki. Bossami są Bzzit i Moskito - dwa olbrzymie komary. Rayman nawiązuje współpracę z pierwszym, który pomaga mu przejść przez Anguisch Lagoon.

Podczas jego wędrówki w The Dream Forest, Rayman otrzymuje pierwsze, trzy umiejętności od Betilli. Przede wszystkim uczy się używać jego teleskopowej pięści w Pink Plant Woods. Następnie, w Anguish Lagoon otrzymuje moc chwytania się krawędzi. Wreszcie dostaje moc chwytania się Magicznych Pierścieni, którą dostaje na końcu poziomu Moskito's Nest.

Galeria Edytuj

Szaleństwo w 2D Edytuj

2DMadness-Arcade-R3HH-PC-Pic35

The Dream Forest w Szaleństwie w 2D.

Szaleństwo w 2D jest pierwszym z dwunastu minigier, które można odblokować w Rayman 3. Ta minigra służy jako retrospekcja i hołd dla oryginalnej gry. W tym momencie Rayman ponownie znajduje się w The Dream Forest, a gracz musi manewrować między różnymi przeszkodami z oryginalnej gry, na przykład komarami, chmurami i Kolczastymi Owocami. Na końcu minigry, Rayman przybywa do pokoju wypełnionego pamiątkami dotyczącymi pierwszej części.

Picture City, kolejna kraina z pierwotnej gry, które również dostała nawiązanei do niej, poprzez minigrę Koszmar w 2D, "kontynuacji" Szaleństwa w 2D.

Forest (świat) Edytuj

Forest World

Świat leśny z wersji Rayman Raving Rabbids GBA.

Świat leśny w Rayman Raving Rabbids (GBA) oparty jest na The Dream Forest. Wiele elementów z lasu pierwszej części, Livingstony, Piranie, Śliwki, Łowcy i wiele roślin tła, powracają.