FANDOM

Rayman2 2011-09-25 09-06-03-46

Buccaneer

Statek Więzienny (ang. Buccaneer) – największy statek więzienny Robo-piratów.

HistoriaEdytuj

Gra Rayman 2 rozpoczyna się na statku więziennym. Do celi Raymana trafia GloboxRayman mówi przyjacielowi, że nie mają już szans. Wesoły Globox daje Raymanowi srebrnego luma. Razem uciekają ze statku, lecz zostają rozdzieleni. Rayman trafia to świetlistych lasów.

W czasie gry pojawiają się filmowe przerywniki, ukazujące Brzytwobrodego w jego prywatnej kajucie.

Pod koniec gry Rayman wdziera się na statek więzienny, ratuje niewol
Earyaeryarf

Fragment gry i statku

ników i pokonuje Brzytwobrodego. Pokonany dowódca piratów uruchamia funkcję samozniszczenia. Ma nadzieję, że Rayman zginie w wybuchu. Tak się jednak nie stało.
Buccaneer explosion PS1

Eksplozja Statku Więziennego. Przyjaciele Raymana myśleli, że on umarł, jednak tak się nie stało

Najważniejsze miejscaEdytuj

PoziomEdytuj

Przedostatnim poziomem gry Rayman 2 jest „Statek Więzienny”. Zaczyna się dwuetapowym zjazdem a potem latamy
320px-R2TGE-PC-ThePrisonShip-HallOfDoors

Statek Więzienny w Sali Drzwi

na Latającej Muszli po statku.

Wersja PlayStationEdytuj

Pierwsza faza została zmieniona, jednak druga faza tego poziomu zostaje taka sama jak w oryginale, sekcja z udziałem Robo-Pirata Ninja została wycięta, zamiast tego Rayman od razu ląduje na Latającym Pocisku, reszta  tego poziomu jest mocno zmodyfikowana, dodane są zupełnie nowe pomieszczenia. Także w porównaniu do innych wersji gry, ten poziom nie zawiera Lumsów ani Klatek.

Wersja PlayStation 2Edytuj

Trzecia faza nie zawiera Robo-Pirata Ninja, zamiast niego jest dwóch Czerwonych Pomocników 800.

Czwarta Faza została znacznie zmodyfikowana graficznie, dużo szczegółów dodano do scenerii, zawiera lasery prądotwórcze, Zielonych Pomocników 800 i dużo różnego rodzaju urządzeń, mimo to nie ma to większego znaczenia na rozgrywkę.

W tej wersji Statek Więzienny jest jedynym poziomem, którego można osiągnąć tylko przez portal, i nie wiadomo dlaczego Rayman wracał się do Tęczowej Rzeki, zamiast od razu iść do Wroniego Gniazda.

Wersja DreamcastEdytuj

Poziom jest taki sam jak w oryginale, tylko że dodano dużo przerywników filmowych na końcu poziomu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki