Fandom

Rayman Wiki

Sklepienie

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sklepienie – Poziom w Rayman 2: The Great Escape. We wszystkich wersjach gry jest to miejsce, gdzie Rayman po raz drugi spotyka Globoxa.

Gdy Rayman dotarł do Sklepienia od razu został zaatakowany przez Dużego Pająka. Żeby móc mu uciec, musiał uciekać po pajęczynie. Po wydostaniu się z opresji Rayman stoczył walkę z Robo-Piratem i uwolnił Globoxa. Po tym wydarzeniu Globox pomógł mu dostać się dalej i wręczył mu moc ładowania swoich strzałów. Następnie Rayman pokonał Czerwonego Pomocnika 800 który rzucał beczkami. Globox pomagał Raymanowi swoim Tańcem deszczu. Podlewał rośliny, gasił ogień i niszczył lasery. W końcu Rayman uwolnił Teensiena który go teleportował.

Wersja PlayStation

Poziom jest właściwie taki sam jak oryginał. Jedyną różnicą jest to, że na końcu poziomu pojawia się filmik w którym Globox mówi że musi się spotkać z Uglette, jednak w innych wersjach jest to tylko krótki komunikat.

Wersja PlayStation 2

Poziom w tej wersji jest taki sam jak w oryginale, z tą różnicą że w trzeciej fazie musimy zniszczyć Okręt Wojenny, który jest bossem w tym poziomie. W tej wersji dostajemy potężniejszy atak zamiast umiejętności ładowania go.

Wersja Dreamcast

Ten poziom w tej wersji jest taki sam jak oryginał.

Ciekawostki

  • Sklepienie jest wyścigiem w Rayman Rush.
  • W Rayman Revolution jest możliwa usterka. Jeżeli Rayman wejdzie na Biegający Pocisk i powróci z nim do Równiny Minizaurów to Biegający Pocisk zniknie, kiedy jednak Rayman powróci do Domu Globoxa Pocisk nie pojawi się drugi raz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki