Skąd te kraby?

Skąd te kraby - pierwszy poziom w krainie Straszliwa Otchłań z gry Rayman Origins.
Crabyscreen.jpg

Urywek z poziomu

Część 1

Poziom zaczyna się pod wodą. Na początku musimy pokonać pomarańczową rybe i uważać na kolce, następnie możemy zdobyć króla lumów. Dalej musimy uważać na prąd który za nami wieje, musimy przepłynąć pomiędzy czterema kolczastymi rybami i zakończyć pierwszą część poziomu.

Część 2

Na początku musimy przepłynąć przez labirynt z kolcami, następnie mamy duże pole w którym pływa dużo kolczastych ryb i jest duży wiatr, musimy więc uważać, dalej będziemy musieli pokonać karmazyna, następnie kolczaste ryby i a na końcy musimy przepłynąć przez meduzy

Część 3

Na początku musimy przepłynąć pomiędzy rządkiem meduz (jeśli popłyniemy górą znajdziemy sekretny korytarz w którym jest ukryta klatka) a następnie pokonać cztery pomarańczowe ryby. Dalej mamy miejsce w którym wiatr wieje w przeciwną strone, musimy więc mocno manewrować ponieważ za nami sa kolce, pływa tutaj dużo kolczastych ryb które ciężko unikać gdyż wiatr pcha ich haotycznie do tyłu, na końcu jest koniec tej częśći poziomu.

Sekret 1

Używamy tutaj Moskita, musimy uważać na spadające odłamki skalne na których są kolce, a także musimy walczyc z pomarańczowymi rybami, na końcu musimy pokonać cztery pomarańczowe ryby i zniszczyć klatke.

Część 4

Na początku atakuje nas pająk z oceanu, kiedy go pokonamy będziemy musieli przejść pomiędzy dwoma kolczastymi rybami, następnie dotrzemy do małego portu w którym mamy do pokonania trzech livingstonów, na końcu musimy pokonać pomrańczową rybe i zakończyć tą część poziomu.

Część 5

Na początku musimy pokonać karmazyna, a następnie musimy przepłynąć przed niebieskim wężem (jeśli połyniemy w dół to znajdziemy miejsce gdzie jest sekretna klatka). Nastepnie musimy pokonać kilka pomarańczowych ryb i przepłynąć nad dużą ilością kolców. Nastęnie mamy kolejne miejsce w korym musimy uważać na lecące chaotycznie kolczaste ryby, wyżej mamy pomieszczenie gdzie są cztery pomarańczowe ryby do pokonania, dalej mamy miejsce w którym są dwa pająki z oceanu, musimy je pokonać. Następnie docieramy do pomieszczenia z duża ilością pomarańczowych ryb do pokonania, jeśli je pokoanmy musimy popłynąć na góre i zakończyć tą część poziomu.

Sekret 2

Musimy tu zniszczyć kokony pięcu turkusowych Macek Pazurowych, a następnie zniszczyć klatke.

Część 6

Musimy tu zniszczyć sześć karmazynów i dwa pajaki z oceanu, a następnie zniszczyć klatke i zakończyć poziom.