Skąd te kraby - pierwszy poziom w krainie Straszliwa Otchłań z gry Rayman Origins.
Crabyscreen

Urywek z poziomu

Część 1Edytuj

Poziom zaczyna się pod wodą. Na początku musimy pokonać pomarańczową rybe i uważać na kolce, następnie możemy zdobyć króla lumów. Dalej musimy uważać na prąd który za nami wieje, musimy przepłynąć pomiędzy czterema kolczastymi rybami i zakończyć pierwszą część poziomu.

Część 2Edytuj

Na początku musimy przepłynąć przez labirynt z kolcami, następnie mamy duże pole w którym pływa dużo kolczastych ryb i jest duży wiatr, musimy więc uważać, dalej będziemy musieli pokonać karmazyna, następnie kolczaste ryby i a na końcy musimy przepłynąć przez meduzy

Część 3Edytuj

Na początku musimy przepłynąć pomiędzy rządkiem meduz (jeśli popłyniemy górą znajdziemy sekretny korytarz w którym jest ukryta klatka) a następnie pokonać cztery pomarańczowe ryby. Dalej mamy miejsce w którym wiatr wieje w przeciwną strone, musimy więc mocno manewrować ponieważ za nami sa kolce, pływa tutaj dużo kolczastych ryb które ciężko unikać gdyż wiatr pcha ich haotycznie do tyłu, na końcu jest koniec tej częśći poziomu.

Sekret 1Edytuj

Używamy tutaj Moskita, musimy uważać na spadające odłamki skalne na których są kolce, a także musimy walczyc z pomarańczowymi rybami, na końcu musimy pokonać cztery pomarańczowe ryby i zniszczyć klatke.

Część 4Edytuj

Na początku atakuje nas pająk z oceanu, kiedy go pokonamy będziemy musieli przejść pomiędzy dwoma kolczastymi rybami, następnie dotrzemy do małego portu w którym mamy do pokonania trzech livingstonów, na końcu musimy pokonać pomrańczową rybe i zakończyć tą część poziomu.

Część 5Edytuj

Na początku musimy pokonać karmazyna, a następnie musimy przepłynąć przed niebieskim wężem (jeśli połyniemy w dół to znajdziemy miejsce gdzie jest sekretna klatka). Nastepnie musimy pokonać kilka pomarańczowych ryb i przepłynąć nad dużą ilością kolców. Nastęnie mamy kolejne miejsce w korym musimy uważać na lecące chaotycznie kolczaste ryby, wyżej mamy pomieszczenie gdzie są cztery pomarańczowe ryby do pokonania, dalej mamy miejsce w którym są dwa pająki z oceanu, musimy je pokonać. Następnie docieramy do pomieszczenia z duża ilością pomarańczowych ryb do pokonania, jeśli je pokoanmy musimy popłynąć na góre i zakończyć tą część poziomu.

Sekret 2Edytuj

Musimy tu zniszczyć kokony pięcu turkusowych Macek Pazurowych, a następnie zniszczyć klatke.

Część 6Edytuj

Musimy tu zniszczyć sześć karmazynów i dwa pajaki z oceanu, a następnie zniszczyć klatke i zakończyć poziom.

Więcej z Fandomu