Fandom

Rayman Wiki

Serce

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Serduszka w Rayman Origins i Rayman Legends służą do jednorazowej ochrony dowolnego gracza przed obrażeniami. Oznacza to, że w przypadku doznania szkody, gracz – zamiast zostać wysłanym do ostatniego checkpointu – może grać dalej, ale tym razem musi uważać jak zwykle lub zebrać następne serduszko. Nie dotyczy to jednak przygniecenia. Można je odnaleźć w bańkach lub butelkach.

Charakterystyka

Każde z serduszek jest nieduże, czerwone. Uśmiecha się do gracza, gdy jego postać się do niego zbliża. Po interakcji z graczem podąża ono za nią, więc jest cały czas widoczne. Jeśli gracz natknie się na przeszkodę, widać i słychać, jak serduszko pęka, jakby było ze szkła lub kryształu.

Ograniczenia

Na każdego gracza przypada jedno serduszko, zarówno w grze wieloosobowej jak i podczas samodzielnej gry. Jeśli gracz zaprzyjaźnił się już z sercem i go nie utracił, sięgnięcie po następne nie zapewni dodatkowego towarzystwa, a spowoduje zwiększenie licznika Lumków o 5 jednostek (obecność Króla Lumów nie podwaja tej wartości). W trybie wieloosobowym serce może także przysłużyć się kolejnemu z graczy, pod warunkiem, że chociaż jeden z nich serduszka jeszcze nie posiada.

Ciekawostki

  • Gracze mogą również wykorzystywać fakt, że serduszko utrzymane do końca poziomu pojawia się przy graczu w następnej lokacji. Jest to podstawowa rada dla osób przymierzających się do przejścia Krainy Żywych Umarlaków w Rayman Origins, w której serca nie występują.

Więcej w Fandom

Losowa wiki