Scaleman, znany też jako KagalphaMroklum oraz wroga postać pojawiająca się tylko w wersji gry Rayman 3 na platformę Game Boy Advance. Posiada niezwykłą zdolność powiększania swoich rozmiarów poprzez nadmuchiwanie się.

OpisEdytuj

Rayman 3 na Game Boya AdvanceEdytuj

W tej wersji gry Scaleman jest pierwszym z dwóch bossów (szefów) występujących na poziomie Forteca Piratów, ostatnim z czterech światów w tej grze. Podczas starcia z Raymanem, atakuje go on nadmuchując się i zmieniając w kulę. Mroklum może toczyć się od ściany do ściany, odbijać się w tę i z powrotem lub skacząc wysoko i lądując na Raymanie (lub miejscu, w którym wcześniej stał). Jeśli Rayman uderzy go, kiedy ten przyjmuje swoją powiększoną formę, Scaleman się kurczy i biega w popłochu. Kiedy wtedy nadepnie się na niego, ten traci część swojej energii życiowej i znowu się powiększa. Czynność tę trzeba powtórzyć sześć razy, aby ostatecznie pokonać Scalemana. Wtedy Mroklum dosłownie wybucha jak balon.

Rayman 3: Hoodlum HavocEdytuj

Scaleman początkowo miał pojawić się także w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc na poziomie Kwatera Mroklumów. Miał nazywać się Kagalpha i pokrzykiwać na Mroklumy, by te atakowały Raymana. W zamysłach twórców gry Kagalpha miał być małą, nerwową postacią, która zmieniała się w ogromnego i niebezpiecznego przeciwnika. Aby powstrzymać Raymana rzucał w niego skrzyniami, a pokonać go było można dopiero na końcu poziomu. Tam wdychał hel, dzięki któremu zyskiwał ogromny rozmiar, ale i cieniutki głosik. Rayman miał pokonać Kagalpha uderzając go pięściami i w ten sposób opróżniając go powoli z helu. Ostateczny projekt tego przeciwnika został jednak wykorzystany niemal nie zmieniony w grze Rayman 3 na GBA.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu