Fandom

Rayman Wiki

Rozdroże Marzeń

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rozdroże Marzeń lub Kraina Marzeń (ang. Glade of Dreams lub Crossroads of Dreams) to kraina, w której żyje Rayman i jego przyjaciele.
RozdrozeMarzen-Planeta.jpg

Rozdroże Marzeń widziane z wszechświata

Historia

W Rayman 2: The Great Escape po zbieraniu żółych lumek można uzyskać wiedzę, która opowiada o Rozdrożu Marzeń. Według dwójki wyglądało to tak:

Rayman2 map.jpg

Mapa poziomów z Raymana 2

Wszystko, co żyje wokół, to Lumy. Istnieją cztery typy: żółte Lumy, powstałe z rozbicia przez robopiratów Serca Świata, Czerwone Lumy, które uzdrawiają, Szkarłatne Lumy, które powodują wiszenie i niebieskie Lumy, które dodają powietrza. Pewnego dnia ze skupienia Lumsów powstał duch świata - Polokus. Spowodował, że jego marzenie się spełniło. Użył swojej mocy, żeby stworzyć ludzi do świata. Zaczął od wróżek, które są jego emisariuszkami. Po pierwszych 4 lumach, stworzył Srebrne Lumy, które dodają moc. Następnie stworzył Teensienów, którzy mieli otwierać przejścia do różnych miejsc. Potem utworzył siłacza Clarka, który miał ukształtować góry i rzeki w krainie. Następnie stworzył Globoxa i jego żonę oraz dzieci, Murfego - Latającą Encyklopedię i pijaka Eiga. Polokus wysłał swoje cztery maski do różnych zakątków świata i rozstawił różnych strażników na nie i zapadł w sen.

Następne wydarzenia pojawiły się w grze Rayman 2: The Great Escape.

Mieszkańcy

Pozytywni

Negatywni

Krainy na Rozdrożu

W Raymanie 1

W Raymanie 2

W Raymanie M

W Raymanie 3

  • najprawdopodobniej wszystkie krainy z Raymana 3

W Rayman: Szalone Kórliki

Więcej w Fandom

Losowa wiki