Fandom

Rayman Wiki

Robo-piraci

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Raymanie, zobacz, co piraci zrobili z naszym światem... Cudzy2.png
Ly źródło

Robo-Piraci – Grupa wrogów w grze Rayman 2: The Great Escape. Są to roboty, służące Admirałowi Brzytwobrodemu, głównego antagonisty w wyżej wymienionej grze.

Historia

Robo-piraci w grze byli robotami, które służyły Brzytwobrodemu . Do ich czynów można zaliczyć m.in zniszczenie Serca Świata i pojmanie wielu mieszkańców Rozdroża Marzeń do kosmicznego cyrku. Każdy Robo-pirat, który próbował schwytać lub zabić Raymana kończył na złomie. Innymi ich zasługami było m.in schwytanie wielorybicy Carmen dla pozyskania jej tłuszczu, którego używali do swoich silników, przejęcie kontroli nad Clarkiem w Grobowcu Starożytnych oraz zanieczyszczanie środowiska w takich miejscach jak Czarodziejska Polana czy Żelazowe Góry. W ostateczności roboty zostały zniszczone przez Polokusa i Raymana. Wystąpiły też w Rayman 3 GBA i pełniły taką samą rolę co w Raymanie 2.

Pirate.jpg

Podstawowy Robo-Pirat 800

Typy Robo-piratów

  • Admirał Brzytwobrody - Przywódca Robo-Piratów.
  • Brzytwobrodowa - Jest żoną Admirała Brzytwobrodowego, występuje w grze Rayman M i Rayman Rush.
  • Czerwony – Zwykły Robo-pirat, nosi czerwoną koszulkę. Strzela z działka takiego samego jak niebieski.
  • Żółty – Występuje w wersji Raymana Revolution. Ma miotacz ognia oraz rzuca bombami. W Raymanie M jest uzbrojony również w plecak odrzutowy.
  • Niebieski – Także zwykły Robo-pirat, nosi niebieską koszulę. Jest mniej wytrzymały od Czerwonego, za to strzela taką samą amunicją.
  • Zielony – Są słabi, zwykle rzucają w Raymana beczkami prochu.
  • Jasnoczerwony – Są nieco silniejsi. Niektórzy z nich posiadają hak, który może od razu zabić Raymana.
    Fksjbgjksdbfkj.jpg

    Flaga Robo-Piratów

    Strzelają laserami sonicznymi.
  • Pomocnik 1000 – Starsza wersja Pomocnika 800.
  • Wiertnik - Jeden z Robo piratów, który wierci dziurę w ziemi i pojawia się gdzie indziej.
  • Ninjaw – Jeden z Robo-piratów bossów w wersji PS1, w Świątyni Wody i Lodu.
  • Pirat Ninja –Najtrudniejszy do zniszczenia Robo-pirat. Jest najwytrzymalszy ze wszystkich podwładnych Brzytwobrodego. Atakuje depcząc, paląc i strzelając z działka. W wersji "Revolution" istnieją dwaj jako osobiści ochroniarze Brzytwobrodego, jednakże graczowi nie jest dane walczyć z nimi.
  • Pirat Goryl – Mało inteligentny. Jedyny sposób na zniszczenie go to schwytanie w pułapkę. Potrafi deptać wrogów. Występuje w kilku miejscach w grze Rayman 2.
  • Majtek – znany też jako Informator. Osobisty doradca Brzytwobrodego. Stworzył wiele wynalazków, np. Biditank lub Dinozaur.
  • Beczkopirat – Ogromny pirat-beczka. Strzela prądem lub bombami z kwasem.
  • Srebrny robopirat- Srebrna wersja pomocnika 800. Występuje w grze Rayman 3 na telefon.
Rayman2-Razorbeard00.jpg

Admirał Brzytwobrody

Wyposażenie Robo-piratów

Ciekawostki

  • W Raymanie 2 (na GBC) pierwszy Robo Pirat wystąpił dopiero w poziomie Urwisko jako Mini Boss.
  • W Raymanie 3 również się pojawiają. Są jednak wyłączeni. Ich układ przypomina obraz Leonarda Da Vinci- Ostatnia Wieczerza
  • Pojawili się w Raymanie 3 na GBA.
200px-Henchman800-FrenchMacDonaldsFigure.jpg

Figurka jednego z Robo-Piratów Pomocnika 800

Więcej w Fandom

Losowa wiki