FANDOM

Cudzy1 Raymanie, zobacz, co piraci zrobili z naszym światem... Cudzy2
Ly źródło

Robo-piraci – grupa wrogów w grze Rayman 2: The Great Escape. Są to roboty służące Admirałowi Brzytwobrodemu, głównemu antagoniście w wyżej wymienionej grze.

Historia

Robo-piraci w grze byli robotami, które służyły Brzytwobrodemu. Do ich działań można zaliczyć m.in. zniszczenie Serca Świata i pojmanie wielu mieszkańców Rozdroży Marzeń do latającego więzienia. Każdy Robo-pirat, który próbował schwytać lub zabić Raymana kończył na złomie. Innymi ich zasługami było m.in. schwytanie wielorybicy Carmen dla pozyskania jej tłuszczu, którego używali do swoich silników, przejęcie kontroli nad Clarkiem w Grobowcu Starożytnych oraz zanieczyszczanie środowiska w takich miejscach jak Czarodziejska Polana czy Żelazowe Góry. W ostateczności roboty zostały zniszczone przez Polokusa i Raymana. Wystąpiły też w Rayman 3 na GBA i grały tę samą rolę co w Raymanie 2.

Typy Robo-piratów

Pirate

Podstawowy Robo-pirat 800

224px-Henchman 1000 model

Pomocnik 1000

Fksjbgjksdbfkj

Flaga Robo-Piratów

Rayman2-Razorbeard00

Admirał Brzytwobrody

  • Admirał Brzytwobrody – przywódca Robo-piratów.
  • Brzytwobrodowa – jest żoną Admirała Brzytwobrodowego, występuje w grach Rayman M i Rayman Rush.
  • Czerwony – zwykły Robo-pirat, nosi czerwoną koszulkę. Strzela z działka takiego samego jak niebieski.
  • Żółty – występuje w wersji Raymana Revolution. Ma miotacz ognia oraz rzuca bombami. W Raymanie M jest uzbrojony również w plecak odrzutowy.
  • Niebieski – także zwykły Robo-pirat, nosi niebieską koszulę. Jest mniej wytrzymały od Czerwonego, za to strzela taką samą amunicją.
  • Zielony – są słabi, zwykle rzucają w Raymana beczkami prochu.
  • Jasnoczerwony – są nieco silniejsi. Niektórzy z nich posiadają hak, który może od razu zabić Raymana. Strzelają laserami sonicznymi.
  • Pomocnik 1000 – starsza wersja Pomocnika 800.
  • Wiertnik – jeden z Robo-piratów, który wierci dziurę w ziemi i pojawia się gdzie indziej.
  • Ninjaw – jeden z Robo-piratów bossów w wersji PS1, w Świątyni Wody i Lodu.
  • Pirat Ninja –najtrudniejszy do zniszczenia Robo-pirat. Jest najwytrzymalszy ze wszystkich podwładnych Brzytwobrodego. Atakuje depcząc, paląc i strzelając z działka. W wersji Revolution istnieją dwaj jako osobiści ochroniarze Brzytwobrodego, jednakże graczowi nie jest dane walczyć z nimi.
  • Pirat Goryl – mało inteligentny. Jedyny sposób na zniszczenie go to schwytanie w pułapkę. Potrafi deptać wrogów. Występuje w kilku miejscach w grze Rayman 2.
  • Majtek – znany też jako Informator. Osobisty doradca Brzytwobrodego. Stworzył wiele wynalazków, np. Biditank lub Dinozaur.
  • Beczkopirat – ogromny pirat-beczka. Strzela prądem lub bombami z kwasem.
  • Srebrny Robo-pirat – srebrna wersja pomocnika 800. Występuje w grze Rayman 3 na telefon.

Wyposażenie Robo-piratów

Ciekawostki

200px-Henchman800-FrenchMacDonaldsFigure

Figurka jednego z Robo-piratów, Pomocnika 800

  • W Rayman 2 na GBC pierwszy Robo-pirat wystąpił dopiero w poziomie Urwisko jako miniboss,
  • W Rayman 3 również się pojawiają, są jednak wyłączeni. Ich układ przypomina obraz Leonarda Da Vinci, Ostatnia Wieczerza,
  • Pojawili się w Rayman 3 na GBA.