FANDOM

Piraci Ninja – jeden z typów Robo Piratów, którzy są mini-bossami.

WyglądEdytuj

Piraci ci są zbudowani z czarnego, pozszywanego metalu, noszą czarne szaty, przepaskę na jednym oku oraz czerwoną bandanę. Nie mają źrenic. Ich buty wyglądają znacznie bardziej bogato niż u zwykłych Pomocników 800, ze złotymi zdobieniami. Ręce są smuklejsze, a jedna jest zakończona złotym hakiem. Na rękach mają czerwone opaski. Używają miotacza ognia lub pocisków. Ich głowa jest długa, z pojedynczym szwem przebiegającym przez policzek, oraz ustami podobnymi do ludzkich.

Rola w grzeEdytuj

NinjaPirateCloseUp

Pirat Ninja

W oryginalnej wersji Raymana 2 wystąpili najpierw na Urwisku, a następnie na Statku Więziennym. Jest bardzo, bardzo, bardzo niebezpieczny, posiada dużo energii i nie jest łatwo go zniszczyć. Umieją skakać i skaczą gdy zostaną uszkodzeni lub ich przeciwnik się przemieści.

W Rewolucji, byli Strażnikami Generatorów w Fabryce Piratów i mieli nieskończone życie. W wersji PlayStation pojawili się cztery razy w Urwisku, 

Grobowcu Starożytnych i na Smutnej Wyspie. W Świątyni Lodu i Wody przywódcą Piratów Ninja jest Ninjaw. W Revolution, dwa Piraty Ninja byli osobistymi strażnikami Brzytwobrodego, którzy stali koło niego. Mieli być w grze Rayman M lecz ich zastąpiono Pomocnikami 1000.

RaymanMNinja

Wystąp Pirata Ninja w Raymanie M