Fandom

Rayman Wiki

Razoff

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Niewiele szczęścia i rozumu ma ten, kto czelność ma naruszać mój spokój! Cudzy2.png
o Raymanie źródło

Cudzy1.png Największy drapieżca, syn hrabiego Zaroffa – najgroźniejszego myśliwego w historii! – wnuczek Nimroda i Artemidy. Razoff jest dyrektorem wydziału Cynegetyki na uniwersytecie w Tyr-Kainkou. Przynajmniej tak twierdzi… Cudzy2.png
informacja z gry źródło

Hrabia Razoff (alias Razoff Łowca) to myśliwy z Bagien Mroku, narzeczony Begoniaksy. Jest synem hrabiego Zaroffa oraz wnukiem Nimroda i Artemidy.  Razoff twierdzi, że jest dyrektorem wydziału cynegetyki na uniwersytecie w Tyr-Kanikou. Jest członkiem rodu Shoedsackovskaïa.

Razoff kula.jpg

Razoff na swojej kuli, w piwnicy

Starcie z Raymanem

Kiedy Rayman wchodzi do hrabstwa Razoffa, ten uznaje go za jakiegoś oglądacza albo podróżnego i wyciąga swoją strzelbę. Razoff ukrywa się w kątach po rezydencji i strzela do Raymana. Od czasu do czasu bierze go na celownik. Gdy Rayman pokonuje łowcę, ten schodzi do piwnicy i czeka na Raymana. Tam rozgrywa się drugi etap pojedynku – Razoff wisi na ogromnej kuli, próbując zepchnąć Raymana w dół do lochów (to się jednak nie udaje, ponieważ gdy Rayman spada na powierzchnie wyciąga go pomocna Macka bagienna. Rayman za pomocą Metalowej Pięści zrywa łańcuch łączący kulę i Razoff spada do podziemi. Tam znajduje się Globox, który wcześniej nabijał się z łowcy. Ten chce go zastrzelić, jednak w obronie żaby stają miłe latające stworzonka, których Razoff się boi i ucieka, ale spotyka Begoniaxę, która zakochuje się w myśliwym. Nie wiadomo, co się stało z Razoffem po tych wydarzeniach, prawdopodobnie dalej wiedli szczęśliwe życie.

33 razoff.jpg

Wszelkie pomysły dotyczące Razoffa

12 gun.jpg

Flinta łowcy

Ciekawostki

  • W jednym z pokoi znajduje się drewniane podwójne popiersie Sssama z przerażoną miną. Nie wiadomo jednak czy go upolował.
  • W jednym z pokoi Razoffa jest lustro, a jeśli Rayman do niego podejdzie (i stanie na siedzeniu) zacznie robić miny a potem grzebać sobie w zębach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki