FANDOM

Rayman Raving Rabbids TV Party – trzecia gra z Raymanem i z kórlikami. Została wydana tylko na konsolę Nintendo Wii i NDS, a do mini-gierek wykorzystano Wii Balance Board.

Fabuła gry

Gra zaczyna się pogonią Raymana i Kórlików. Kiedy Rayman dobiega do swojego domu, Kórliki zostają przeniesione przez piorun do anteny satelitarnej na dachu domu Raymana, a stamtąd do jego telewizora. W telewizji zmieniono ich styl z 3D na 2D, i od tego momentu zaczynają uprzykrzać życie głównemu bohaterowi - bawią się dźwiękiem, przełączają mu programy, włączają i wyłączają odbiornik w środku nocy. Raymanowi dodatkowo utrudnia wszystko fakt, że nawet wyciągnięcie wtyczki od kontaktu nic nie pomaga. Od tego momentu główny bohater będzie próbował pozbyć się naprzykrzających się Kórlików na różne sposoby, jednak żaden nie okazuje się wystarczająco dobry. Prócz cutscenek, gracz nie ma okazji zobaczyć postaci Raymana, całość opiera się wyłącznie na Kórlikach.

Rozgrywka

Prócz przerywników filmowych, gracz nie ma okazji zobaczyć postaci Raymana, całość opiera się wyłącznie na Kórlikach. Oprócz wykorzystania Wii Balance Board, przywrócono motyw z części drugiej przebierania Kórlika w różne ciuchy, czy zmienianie mu fryzury itp. Tak jak część pierwsza, prócz trybu gry wieloosobowej, jest także dostępny tryb Story.

Lista Minigier

X-Tam Sports

Trash TV

Cult Movies

Raving Channel

Macho TV

Groove On

  • Ladies' Night (Kool and the Gang)
  • Toxic (Britney Spears)
  • You Know I'm No Good (Amy Winehouse)
  • Heaven Must Be Missing An Angel (Tavares)
  • Born To Be Wild (Steppenwolf)
  • Another One Bites The Dust (Queen)
  • Open Book (The Rakes)

Shake It TV

  • Jungle Boogie (Kool and the Gang)
  • ABC (Jackson Five)
  • Soul Bossa Nova (Quincy Jones)
  • Trick Me (Kelis)
  • Le Freak (Chic)
  • Acceptable in the 80's (Calvin Harris)
  • Wake Me Up (Wham!)

No Brainer Channel

Galeria

Rayman Raving Rabbids TV Party All Cutscenes (Not Fake)

Wszystkie cutscenki w grze.

Rayman Raving Rabbids TV Party - Story Trailer UK

Zwiastun gry.