Rayman M (poza granicami Europy znana jako Rayman Arena) – gra wieloosobowa z serii Rayman, spin-off Raymana 2. Została wydana 9 listopada 2001 na platformy Microsoft Windows, PlayStation 2, GameCube oraz Xbox.

Rodzaje rozgrywkiEdytuj

Gra składa się z dwóch głównych rodzajów rozgrywki:

  • Wyścig (4 rodzaje):
    • Trening – nie obowiązkowy, służy do przetestowania toru dla gracza, odkrycia dróg, i pobicia rekordów okrążenia.
    • Wyścig – gracz ściga się z trzema postaciami z gry, jego zadaniem jest dotarcie jako pierwszy do mety. Wykonanie trzech wyścigów w każdej lidze odblokowuje wyścigi w następnej lidze.
    • Popolopoi – należy ukończyć 3 okrążenia przed końcem czasu. Na początek gracz dostaje 20 sekund, a dodatkowy czas można zdobyć przez strzelanie do motyli.
    • Lumki – wyścig z jedną z postaci. Poza pokonaniem 3 okrążeń i dotarciem do mety jako pierwszy, gracz musi zebrać określoną liczbę lumków. (można też zyskać bonus w postaci +5 lumków). Warto zbierać ich jak najwięcej, gdyż te lumki dają potem czas na wykonanie 1 okrążenia w zadaniu z ligi premiowej " Dalej no dalej".
  • Bitwa (3 rodzaje):
    • Kto pierwszy – polega na jak najszybszym zebraniu 5 lumów. Gracze mogą spowalniać się nawzajem poprzez chwilowe zamrażanie przeciwnika.
    • Walka na lumki – polega na zdobyciu 5 punktów. Żeby zdobyć punkt, należy pokonać przeciwnika bronią z generatora. Każda postać ma 5 punktów życia.
    • Złap muchę – należy znaleźć muchę, i utrzymać ją w swoim posiadaniu jak najdłużej. Gracze mogą strzelać w posiadacza muchy, by ją odebrać. W razie trafienia, mucha przechodzi do strzelającego. Zdobycie 10 punktów powoduje wygraną.
0 szans

Ostatni poziom w Rayman M.

RMBattle

Urywek z bitwy.

PostacieEdytuj

EtapyEdytuj

Liga PoczątkującychEdytuj

WyścigiEdytuj

BitwyEdytuj

Liga ZaawansowanychEdytuj

WyścigiEdytuj

BitwyEdytuj

Ekstra KlasaEdytuj

WyścigiEdytuj

BitwyEdytuj

Liga EkstremalnaEdytuj

WyścigiEdytuj

BitwyEdytuj

Liga PremiowaEdytuj

WyścigiEdytuj

BitwyEdytuj