Rayman Gold

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rayman Gold – kolejna gra z przygodami Raymana zdobyła sobie wielu fanów i w roku 1997 producent Ubisoft wydał na PC rozszerzoną wersję przeboju. Rayman Gold zawierał wszystko to, co było w pierwszej części oraz 24 nowe etapy. Pojawili się też nowi wrogowie. Wspaniałym dodatkiem był edytor etapów, samemu można było przygotować planszę, po której skakał Rayman. Ale to rozszerzenie pierwotnego pomysłu, a nie nowość, w dodatku już nieco przestarzałe, nie zostało przyjęte tak ciepło jak oryginał.

Rayman gold box hungary.jpg

Na węgierskiej wersji okładki, postać Raymana pojawiła się po raz pierwszy w 3D.

PoziomyEdytuj

Gra posiada 24 nowe poziomy. Rozgrywka różni się tym, że zamiast uwalniać Elektruny musimy zebrać wszystkie Tingi, aby pojawił nam się Znak Wyjścia. Poziomy nie posiadają klatek, bossów oraz powodzi.

The Dream ForestEdytuj

Band LandEdytuj

Blue MountainsEdytuj

Picture CityEdytuj

The Caves of SkopsEdytuj

Candy ChâteauEdytuj

Więcej z Fandomu