Fandom

Rayman Wiki

Rayman Fiesta Run

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rayman Fiesta Run – kontynuacja poprzedniej części Raymana na platformy mobilne (Rayman Jungle Run), stworzona w oparciu o silnik graficzny UbiArt Framework. Oprawa graficzna uległa zmianom – została upodobniona do tej z Rayman Legends, dodano także system najazdów podobny do wcześniej wymienionej gry. Od serwisu PocketGamer otrzymała ocenę 9/10. Została wydana na Androida, iOS-a i Windows Phone’a.

System punktów

W grze za każdy poziom możemy otrzymać maksymalnie 100 Lumów. Dają nam one dostęp do nowych bohaterów i artworków. Oprócz tego możemy dostać maksymalnie cztery Małaki na poziom. Pozwalają na odblokowywanie kolejnych poziomów, postaci i dodatków, ew. także ich kolekcjonowania.

Najazdy

Gdy przejdzie się poziom na 100% (100 lumów), otrzymujemy poziom najazdu. To praktycznie ten sam poziom, lecz jako utrudniona wersja.

Cukierkowy świat

Gdy przejdziemy trening latania, otrzymujemy przejście do Cukierkowego świata. Należy zapłacić 5000 Lumów, by uzyskać dostęp. Tam jest 6 poziomów i 4 poziomy "strzelanki", czyli lata się z rękawicą. Nagrodą za przejście jest dostęp do zakupu Raylatyny.

Tryb koszmaru

Ten tryb odblokowuje się po przejściu treningu biegania po ścianach. Tam trzeba przejść wszystkie 36 najechanych poziomów nie ginąc - inaczej zaczyna się od nowa. Za przejście tego trybu otrzymujemy 10 000 Lumów i Raywolfa za darmo.

Cechy

  • W grze dostępnych jest ponad 75 poziomów,
  • Udostępniono cztery zróżnicowane światy (na wzór tych z Origins),
  • Walczymy tutaj z trzema bossami.

Grywalne postacie

Wraz z postępem ukończenia gry, otrzymujemy nowych bohaterów. Aby odblokować wszystkich, nie musimy korzystać z mikropłatności (da się wszystkie zdobyć bez wydawania pieniędzy). Są to m.in. Rayman, Globox, Małaki, Glombrox itd. 

Ekskluzywne postacie

  • Teensy Elf - Małak w kostiumie Elfa.
  • Santa Ray - Rayman w kostiumie Świętego Mikołaja.
  • Raywolf - Postać z rasy Raymana przeobrażona w wilkołaka.
  • Raylatin - Postać z rasy Raymana w postaci zielonej żelatyny.
  • Teensllo - Małak w postaci niebieskiej żelatyny.
  • Reinteen - Małak w kostiumie Rudolfa (renifera Mikołaja z czerwonym nosem).
  • Yeti Glob - Gluet przypominający Yetiego.
  • Rayol - Rayman w zielonej polarowej bluzie i czarnych butach.

Dodatki

Dla wielbicieli kolekcjonowania, w grze możemy zebrać wiele grafik koncepcyjnych z postaciami z gry.

Ciekawostki

  • W grze nie mamy od początku dostępnych wszystkich zdolności. Z czasem same nam się odblokowują,
  • Została zapowiedziana 10 września 2013 roku na imprezie Ubisoft Digital Days, a wydana 7 listopada tego samego roku,
  • Z okazji świąt w sklepie Play oraz App Store chwilowo zmieniono ikonkę gry na odpowiadającą świętom Bożego Narodzenia.
  • W grze występuje element wycofany pierwotnie z Rayman Origins – lampiony z papryki bell widoczne w tle niektórych poziomów.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki