Fandom

Rayman Wiki

Rayman Dictées

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rayman Dictées (pol. Rayman: Podyktowanie, znany także jako "Les Dictées" czyli "Dyktanto")jest jednym z edukacyjnych gier z serii gier Rayman Learning. Ta gra na PC jest sprzedawana wyłącznie we Francji i Kanadzie i jest dostępna tylko w języku francuskim, gdyż żadne inne wersje językowe nie zostały wykonane. Dictées Rayman, jak sama nazwa wskazuje, skupia się na ćwiczeniach dyktanda, aby sprawdzić gracza wiedzy i poprawić jego/jej pisownię i zdolności gramatyczne. Posiada również ekskluzywne postacie ludzkie, takich jak Clara czarownica, Patrick Gaaf, Tim, Junior, Landra i Sam.

Fabuła

Pewnego dnia Rayman spoczywa w swoim pokoju i Clara pojawia się magicznie z maszyny nazwanej Télévox. Clara wyjaśnia Rayman'owi że Telebox została złamana na środku sporu między przyjaciółmi Raymana któryt z wyspy Amnesia, rzucił klątwę, "przekleństwo na lodówkę express" przez zamrożenie ludzkich przyjaciół Rayman jest "od stóp do tułowia. Ona wyjaśnia również, że może ona tylko ich uwolnić, jeśli Telebox jest stały. Rayman zgadza się pomóc, a on miagicznie skacze do Télévox.

Wymagania Sprzętowe

  • System operacyjny: Windows 95/98/ME/2000.
  • Procesor: Intel Pentium MMX na 120 MHz.
  • RAM: 16 MB.
  • CD-ROM 4x.

Ciekawostki

  • Zgodnie z grą, w pokoju, gdzie Rayman spoczywa na Intro filmowym (i główne miejsce menu) jest jego własnym pokojem.
  • Efekt dźwiękowy, który jest obecny w grze jest również obecny w Rayman 3.
  • Fragment muzyki z Rayman pojawia się w jednym rodzaju ćwiczeń gramatycznych, który odpowiada Jedz na poziomie Joe.
  • W pokoju Raymana można zauważyćMajtka Brzytobrodego(lub po prostu kukłę lub rzeźbę przedstawiającą Majtka).

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki