FANDOM

Rayman Bowling – gra na telefony komórkowe, która opiera się na kręglach.

Jej celem jest ukończenie jedenastu poziomów. Gracz musi zdobyć określoną liczbę punktów, aby przejść do następnego poziomu. 

Rayman Bowling level 1 Tutorial.jpg

Początek gry

Raybowling nokia 3.jpg

Zbiór zrzutów ekranu z wersji monochromatycznej

Poziomy Edytuj

  • Samouczek (ang. Tutorial) – ten poziom kursu odbywa się w standardowej kręgielni. Gracz zapoznaje się ze sterowaniem i mechaniką gry.
  • Klasyk (ang. Classic) – ten poziom również odbywa się w klasycznej kręgielni i jest to pierwszy właściwy etap w grze.
  • Most (ang. Bridge) – ten poziom ma miejsce w The Dream Forest. Rayman musi wykorzystać kamienny most, aby przerzucić jego kulę przez mały strumień.
  • Pułapki (ang. Traps) – ten poziom również dzieje się we wspomnianym lesie. Tutaj Rayman musi manewrować swoją piłką pomiędzy dwoma przyciągającymi ustami-pułapkami.
  • Dywan (ang. Carpet) – ten poziom odbywa się w Picture City. Rayman musi upewnić się, że jego piłka dostanie się przez pas przenośnika jak kawałek dywanu, który wyśle kulę w powietrze, jeśli potoczy się po niej.
  • Skała (ang. Rock) – ten poziom ma miejsce w The Caves of Skops. Toczące się głazy blokują cel Raymana; musi uważać, aby kula przeszła obok nich. Po bokach znajdują się stosy złota, klejnotów i innych drogocennych przedmiotów.
  • Lawa (ang. Lava) – ten poziom również odbywa się w jaskini. W tle widać doły wrzącej lawy i dziwne widły błyskawicy.
  • Panika (ang. Panic) – ten poziom jest kolejnym etapem w jaskini. Nietoperze przeszkadzają kuli Raymana trafić do celu.
  • Bomba (ang. Bomb) – w tym poziomie Rayman powraca do klasycznej kręgielni, z tą różnicą, że jego piłka jest teraz bombą czasową. Zegar znajduje się w rogu ekranu i informuje gracza, ile czasu pozostało zanim piłka/bomba wybuchnie.
  • Ogień (ang. Fire) – ten poziom odbywa się w Band Land. Zauważyć można złe nuty i Mr Saxa w tle. Rayman musi manewrować swoją piłkę między dwoma nieustannie zmieniającymi się płomieniami.
  • Piorun (ang. Bolt) – ostatni poziom znajduje się również w Band Land. Tak samo jak w poprzednim etapie, dwie złe nuty i Mr Sax widoczni są w tle. Rayman musi manewrować piłką tak, aby przeszła przez migoczące poziomie wiązki energii elektrycznej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki