Fandom

Rayman Wiki

Rayman Bowling

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rayman Bowling to gra na telefony komórkowe,oparta na grze w kręgle. Celem gry jest ukończenie jedenastu poziomów. Gracz musi zdobyć określoną liczbę punktów, aby przejść do następnego poziomu. 

Poziomy

Samouczek (ang.Tutorial) - Ten poziom kursu odbywa się w standardowej kręgielni. Gracz poznaje kontrolę i mechanikę gry.

Klasyk (ang.Classic) - ten poziom również odbywa się w standardowej,"klasycznej" kręgielni , i jest to prawdziwy poziom w grze.

Most (ang.Bridge) - Ten poziom ma miejsce w Lesie Marzeń. Rayman musi wykorzystać kamienny most, aby przerzucić jego kulę przez mały strumień.

Pułapki (ang.Traps) - Ten poziom także ma miejsce w Lesie Marzeń. Tutaj Rayman musi manewrować swoją piłką pomiędzy dwoma przyciągającymi ustami-pułapkami,

Dywan (ang.Carpet) - Ten poziom odbywa się w Obrazkowym Mieście. Rayman musi upewnić się, że jego piłka dostanie się przez pas przenośnika jak kawałek dywanu, który wyśle kulę w powietrze, jeśli potoczy się po niej. Skała (ang.Rock) - Ten poziom ma miejsce w Jaskini Skopsa. Toczące się głazy blokują cel Raymana,i musi uważać,aby kula przeszła przez nie . Po bokach znajdują się stosy złota,klejnotów i innych drogocennych przedmiotów.

Lawa (ang.Lava) - Ten poziom również odbywa się w Jaskini Skopsa. Doły wrzącej lawy i dziwne widły błyskawicy w tle.

Panika (ang.Panic) - Ten poziom również odbywa się w Jaskini Skopsa. Nietoperze przeszkadzają kuli Raymana trafić do celu.

Bomba (ang.Bomb) - W tym poziomie Rayman powraca do "klasycznych" kręgielni, ale jest różnica -jego piłka jest teraz bombą czasową. Zegar znajduje się w rogu ekranu i informuje gracza, ile czasu pozostało zanim piłka/bomba wybuchnie.

Ogień (ang.Fire) - Ten poziom odbywa się w Muzycznej Krainie.Złe nuty i Mr.Sax są widoczni w tle. Rayman musi manewrować swoją piłkę między dwoma,nieustannie zmieniającymi się płomieniami.

Piorun (ang.Bolt) - Ostatni poziom znajduje się również w Muzycznej Krainie. Tak samo jak w poprzednim poziomie dwie złe nuty i Mr.Sax widoczni są w tle.Rayman musi manewrować piłką tak,aby przeszła przez migotające,poziomie wiązki energii elektrycznej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki