Fandom

Rayman Wiki

Rayman 60 Niveaux Inédits

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rayman 60 Niveaux Inédits – gra wydana przez firmę Ubisoft w 1998 roku i jest rozszerzeniem oryginalnej wersji.Gra została wydana tylko na terytorium Francji. Gra została ponownie wydana 03 września 1999 roku pod tytułem Rayman Collector.

O grze

Rayman 60 Niveaux Inédits zawiera 60 poziomów (10 z każdego świata). Każdy poziom ma przypisany poziom trudności: bardzo łatwy, łatwy, średni, trudny i bardzo trudny. Gra opiera się na tych samych zasadach co Rayman 1,czyli aby ukończyć każdy poziom należy dojść do znaku ,,!". W przeciwieństwie do Rayman Designer i do Rayman By His Fans gracz nie musi zebrać wszytkich Tingów w poziomie w celu wyświetlenia tabliczki z wykrzyknikiem.

Braki Tingów

Główną różnicą między grami Rayman Designer a tą, jest to że gracz nie musi zebrać wszystkich Tingów w poziomie. Znak wyjścia jest zawsze na końcu poziomu. Pomimo to jest pokazane ile Tingów jeszcze zostało do zebrania.

Są jednak poziomy w grze, w których brakuje niektórych Tingów. Powód jest nieznany, ale przypuszcza się, że są one umieszczone w nieosiągalnych miejscach poziomu. Nie wiadomo też czy jest to powiązane z tym, że gracz nie musi zebrać wszystkich tingów w poziomie.

Tingów brakuje w następujących poziomach:

  • Las Marzeń - Poziom 10- brakuje 3 Tingów. Jednego z nich widać ale żeby go zdobyć gracz musi popełnić samobójstwo.
  • Muzyczna Kraina - Poziom 1- Brakuje 1 Tinga.

Jaskinia Skorpiona Poziom 10 Glith

Jest to poważna usterka. W pewnym momencie Rayman znika. Powody tego są nieznane.

Zobacz także

Link

Pełna lista filmów z gry Rayman 60 Niveaux Inédits dla PC / MS-DOS @ YouTube

Więcej w Fandom

Losowa wiki