Fandom

Rayman Wiki

Rayman 4 (anulowana gra)

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rayman 4 (podtytuł nieznany) – czwarta trójwymiarowa gra z głównej serii Rayman, anulowana wersja kontynuacji Rayman 3, alternatywna gra dla Rayman: Szalone Kórliki. Co ciekawe, projekt miał być jedyną grą z serii Rayman, stworzoną nie przez Ubisoft, a innego producenta (Phoenix Interactive Entertainment).

Zapowiedziana została w październiku 2005 roku przez Ubisoft, wraz podaniem oficjalnej daty premiery ustalonej na 2006 rok. W maju 2006 roku Ubisoft zapowiedział Rayman Raving Rabbids, przy czym ogłosił zaprzestanie dalszych prac nad grą Phoenix Interactive. 

Fabuła

Fabuła Rayman 4 jest prawie kompletnie nieznana, ale dzięki kilku grafikom koncepcyjnym możemy odczytać parę informacji. Rayman ponownie będzie musiał wraz z przyjaciółmi uratować Rozdroże Marzeń, najprawdopodobniej m.in. przed Dark Raymanem (który miał odgrywać znaczącą rolę w grze). Z jednego udostępnionego zwiastunu, w którym pokazano wiele lokacji i ciekawych szczegółów, można wiele spekulować na temat fabuły gry. Wiele poziomów z pierwszej odsłony serii miało zostać odtworzonych w 3D.

Rozgrywka

Niewiele wiadomo o tym, jak miała wyglądać rozgrywka, ale grafiki koncepcyjne wskazują, że miała być to platformówka w 3D z rozgrywką Rayman 3. 

Rayman 4 powers concept art.png

Szkic koncepcyjny przedstawiający działanie puszek.

W grze Rayman miał mieć kilka transformacji służących jako unikatowe moce: 

  • Mim 
  • Guma 
  • Bańka
  • Niewidzialność 
  • Jeż 
  • Super Helikopter 
  • Duch 
  • Latarka 
  • Wielka Stopa 
  • Bokser 

Poziomy

Więcej w Fandom

Losowa wiki