FANDOM

Rzadkie nagranie anulowanego prototypu Rayman 200:11

Rzadkie nagranie anulowanego prototypu Rayman 2

Film Promocyjny anulowanego prototypu Rayman 200:32

Film Promocyjny anulowanego prototypu Rayman 2

Początkowo Rayman 2 miał zostać wydany w wersji 2D. Oczywiście, wersja ta różniła się grafiką i rozgrywką od tej znanej dzisiaj.

Na porzucenie wersji 2D gry miało wpływ E3 1996. Naughty Dog zaprezentowało tam swoją nową grę - Crasha Bandicoota, grę trójwymiarową. Ubisoft przekonał się, iż przyszłość gatunku należy do gier 3D - prototyp Raymana 2 został skasowany, i rozpoczęto prace nad wersją 3D.

W grze tej pojawić się miały postacie z Raymana 1, takie jak np. Betilla.

Fabuła Edytuj

SilverTings

W tej grze miały być Tingi. Srebrne.

Fabuła usuniętej gry była zbliżona do ostatecznej wersji Rayman 2: The Great Escape. Złe roboty – najeźdźcy z kosmosu, przybywają, porywając przyjaciół Raymana.

Roboty planują przekształcić najechaną planetę w ogromną kulę metalu. Generał miał być wplątany w historię gry i odgrywać większą rolę, niż w ostatecznej wersji. W ostatecznej wersji gry został zastąpiony Brzytwobrodym.

Ukryty poziom w Rayman 2 na PSX Edytuj

W ostatecznej wersji Rayman 2: The Great Escape na PSX, gracz może odblokować jeden poziom z anulowanego prototypu 2D. Odbywa się to poprzez zgromadzenie co najmniej 90% żółtych lumów, a następnie ukończenie Wroniego gniazda. Wersja Raymana 2 na PSX ma 800 Żółtych Lumów, więc gracz musi zebrać przynajmniej 720 z nich w celu uzyskania dostępu do poziomu. W poziomie gra muzyka z Ścieżki Życia.

Rayman 2 (Beta)05:16

Rayman 2 (Beta)

Wrogowie Edytuj

  • Pre-Pomocnik 800 – wróg z karabinem.
  • Pre-Robot Dinozaur – wróg, który zieje ogniem. Po uderzeniu jego w głowę, miała się robić ona płaska. Można było go ujeżdżać.
  • Latający Pre- Robot Dinozaur – latająca forma Robota Dinozaura.
  • Granatnik – gruby wróg o barwach wojskowych (popularnie moro). Rzucał granatami oraz dynamitami.
  • Trawoskakacz – podobne do różowego królika zwierzę, które skacze non-stop. Miało być znacznych rozmiarów i posiadać długą paszczę.
  • Różowy Robot – silniejsza wersja Pre-Pomocnika 800.
  • Tronco XR28 – robot i wróg, który miał być zielony i podobny do Pre-Pomocnika 800. W jednej ręce trzymałby piłę, która miała być prawdopodobnie jego bronią.
  • Monoklowy Użytkownik – srebrny robot o dużej sile.
  • Generał – w prototypie wyglądał jak gwiezdny bohater, jednak miał być przeciwnikiem.
  • Brzytwobrody – „głowa wszystkich robotów” i zarazem główny boss.
  • Mechaniczny Rayman - zła, mechaniczna wersja Raymana

GaleriaEdytuj

LinkEdytuj

The "real" Rayman 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki