Fandom

Rayman Wiki

Rayman 2: Forever

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rayman 2: Forever (lub po prostu Rayman 2 w USA) – wersja gry Rayman 2 wydana tylko na konsole Game Boy Color. Gra ma taką samą fabułę jak Rayman 2: The Great Escape. Zamiast korzystać z systemu haseł, Rayman 2: Forever pozwala graczowi zapisywać grę w trzech plikach.  Pomimo nazwy, Rayman 2: Forever nie ma nic wspólnego z Rayman Forever czyli pakietem który został wydany na Windowsa w 1998 roku.

Lumy

W grze występują przedmioty o podobnej budowie co Tingi, jednak według instrukcji gry są to Lumy które Rayman musi zbierać podczas gry. W przeciwieństwie do Tingów nie będą się ponownie pojawiać gdy Rayman je znajdzie, W grze jest 800 Lumów czyli tyle, co w Rayman 2 na PlayStation.

Klatki

Klatki nie są w wysokim priorytecie, tak jak w Rayman 1 (GBC). Często są w łatwych do znalezienia miejscach, a typowy poziom będzie miał tylko jedną klatkę do znalezienia. Z klatek uwalniamy Tinsy.

Time Atack

Ten tryb sprawia że Rayman powraca do poprzednich poziomów, lecz zamiast zbierać Lumy, Rayman ma za zadanie zbierać dzieci Globoksa przed zakończeniem czasu.

Poziomy

  • Czarodziejska Polana
  • Moczary Przebudzenia
  • Zatoka Wielorybów
  • Jaskinia Złych Snów
  • Świątynia Kamieni i Ognia
  • Jaskinie Echa
  • Urwisko
  • Pod Świątynią Skał i Lawy
  • Grobowiec Starożytnych         

Więcej w Fandom

Losowa wiki