Fandom

Rayman Wiki

Rayman: The Animated Series

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

180px-Raymandvdf.jpg

Okładka DVD Rayman: The Animated Series

Rayman Animated Series - Intro00:32

Rayman Animated Series - Intro

Intro

Rayman - Lac-Mac-Napping11:24

Rayman - Lac-Mac-Napping

Pierwszy odcinek

Rayman - No Parking10:39

Rayman - No Parking

Drugi odcinek

Rayman - High Anxiety11:06

Rayman - High Anxiety

Trzeci odcinek

Rayman - Big Date11:34

Rayman - Big Date

Czwarty odcinek

Rayman: The Animated Series – czteroodcinkowy serial animowany wyprodukowany w 1999 roku na potrzeby promocji postaci Rayman i gry Rayman 2: The Great Escape. Serial powstał w języku francuskim, ale wyemitowano go również w krajach anglojęzycznych i w Holandii. W niektórych źródłach serial nazywany jest „Rayman TV Serial”. Planowano wydanie trzynastu odcinków, jednak serial miał słabą oglądalność, nie był najlepiej oceniany i brakowało dalszych funduszy, zaprzestając produkcji na czwartym odcinku.

Miejsce i czas akcji serialu prawdopodobnie jest w świecie innym niż Rozdroże Marzeń, po wydarzeniach z Rayman 2: The Great Escape i Rayman Revolution. Wskazuje na to fakt m.in. istnienia domków jednorodzinnych oraz istot nie ukazanych w żadnej z gier. Oprócz tego w serialu nie ma wzmianki o armii Robo-piratów i Admirała Brzytwobrodego.

Fabuła

Serial opowiada o przygodach Raymana i jego przyjaciół – Betiny, Cookie, Flipsa i Lac-Maca. Są więzieni przez Riggatoniego, który zmusza ich do pracy w jego cyrku. Oprócz tego w cyrku pracuje admirał Brzytwobrody, który odpowiada m.in. za klatki i pilnowanie więźniów. Pewnego dnia jednak głównym bohaterom udaje się uciec z rąk niegodziwca i wyruszają w świat, by zacząć nowe, normalne życie. Jednakże Rigatoni nie może się z tym pogodzić – wysyła za nimi m.in. Inspektora Gruba, który ma ich schwytać i sprowadzić do cyrku z powrotem. Akcja serialu odbywa się w Aeropolis.

Bohaterowie

  • Rayman – główny bohater, namawia resztę przyjaciół do ucieczki. W serialu nie posiada tak dużej mocy jak w grach Ubi Softu, nie wspomina też ani razu o przyjaciołach z tamtych produkcji.
  • Brzytwobrody – kapitan Robo-piratów, w serialu odpowiada m.in. za klatki i pilnowanie więźniów.
  • Riggatoni – właściciel cyrku, który zmuszał więźniów do pracy na jego konto. Posiada obsesję na punkcie złapania Raymana.
  • Betina – jest dziewczyną bardzo rozciągniętą. Potrafi wykonać nieźle akrobację w powietrzu i bezpiecznie wylądować. Traktuje Flips jak swoją młodszą siostrę.
  • Cookie – antropomorficzny pies, który lubi dużo dramatyzować i marudzić. Potrafi świetnie prowadzić samochód.
  • Lac-Mac – antropomorficzny królik będący niczym mitologiczny Narcyz – sądzi, że cały świat kręci się wokół niego. Jest on także bardzo silny, co pomaga wszystkim uciec z cyrku.
  • Flips – jest małą wróżką, która nie potrafi mówić. Potrafi latać i zawsze stara się pomóc.
  • Inspektor Grub – inspektor wysłany przez Riggatoniego w celu schwytania uciekinierów.

Lista odcinków

  1. Lac-Mac Napping
  2. No Parking
  3. High Anxiety
  4. Big Date
  5. My Fair Lac-Mac (anulowany)

Ciekawostki

  • Rayman w serialu używa swojej mocy tylko raz, po to, żeby uratować Flips.
  • Rayman raz używa swojego helikoptera, by przetransportować bohaterów.
  • Riggatoni i Brzytwobrody występują tylko w pierwszym odcinku.
  • Wyprodukowane zostały jedynie cztery odcinki. Chociaż prawdopodobnie miało być ich trzynaście.

Więcej w Fandom

Losowa wiki