FANDOM

Ten artykuł dotyczy fanowskiego projektu. Na chwilę obecną, nie jest częścią serii!

Rayman: Revenge of the Dark – fanowska kontynuacja przygód znanych z pierwszej części. Jej twórczynią jest Adsolution (kiedyś RayFan9876), a sam projekt powstaje na silniku CryEngine 3. Tworzony od 2009 roku (początkowo planowano ukończenie prac w 2012 r.), jednak praca nad grą idzie ciągle pełną parą. Ogłoszono ją po raz pierwszy na Rayman Pirate-Community, gdzie wiele użytkowników uważało, iż nie uda się jej stworzyć czegoś takiego. Akcja gry toczy się przed Raymanem 2 i po Raymanie 1.

FabułaEdytuj

Akcja gry ma miejsce tuż po wydarzeniach z pierwszej części. Od czasu klęski Pana Złego, Rayman miał przeczucie, że zapomniał o czymś ważnym, czymś niedokończonym. Chcąc odpocząć, zauważa pewny znak będący zapowiedzią katastrofy. Okazuje się, że Pan Zły stworzył złego klona Raymana o mianie Dark Rayman, którego protagonista musi zniszczyć. Dark Rayman atakuje Raymana w nocy: Raymanowi udaje się z trudem uciec do Otchłani Lasu Marzeń, w którym udaje mu się zgubić pościg Dark Raymana. Stamtąd trafia do Świątyni kryształów, gdzie udaje mu się dostać na plażę, na której spotyka Bzzita, który zabiera go w bezpieczne miejsce.

PostacieEdytuj

Lista wszystkich bohaterów w grzeEdytuj

PrzyjacieleEdytuj

Plik:Kuskuerlseryisirwlihirwultpw.jpg

WrogowieEdytuj

PoziomyEdytuj

Z postu inicjującego wspomniany we wstępie wątek na RPC wynika, że gra będzie posiadać 28 długich poziomów:

Dalszy postęp prac jednak sprawił, że obecnie (październik 2012) liczba poziomów powiększyła się do 32[1]. Nowymi lokacjami mogą być Królestwo Pamięci i Ruiny Świątyni Kryształów, obszary wskazane w materiale prezentującym grafikę i animację. Równie dobrze jednak mogą to być fragmenty już istniejących terenów.

GaleriaEdytuj

SoundtrackEdytuj

Klik! (należy zejść trochę na dół)

CiekawostkiEdytuj

  • W tej grze Bzzit będzie miał dziewczynę Moskette.
  • Autor zdaje sobie sprawę z problemów związanych z prawami autorskimi, ale stara się być optymistyczny i liczy na to, że rozmowy z Ubisoftem zakończą się omówieniem sposobu realizacji projektu[2].
  • Rayfan miał początkowo problemy z animacją prawej nogi Raymana.
  • Na początku gra nosiła nazwę Rayman 1.5: RotD, jednak ostatecznie zmieniono ją na Rayman: RotD (bez dopiska "1.5")
  • Autor zaprzestał publikować materiałów z tej gry ponieważ tak ma rozwiązać problem z Ubisoft

Najnowsze wiadomości na temat gryEdytuj

Zachęcamy do częstego odwiedzania strony projektu, gdzie dowiecie się wielu ciekawych informacji, a także będziecie na bieżąco poinformowani o najnowszych rzeczach z gry.

Przypisy Edytuj

  1. Źródło: There are 32 levels in the game, it will likely be very long.
  2. Źródło: What do you think will happen if Ubisoft takes notice of this?