Fandom

Rayman Wiki

Ray-Type

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ray-Type – ostatnie wyzwanie odblokowywane u Ly w grze Rayman Revolution. By zagrać, gracz musi uwolnić wszystkie duszki. Gra jest przykładem lewostronnego space-shootera. Gra ta jest w rzeczywistości "remake'iem" mini-gry Menezis, która była dostępna po zakończeniu w napisach końcowych Raymana 2. Różni się głównie tym, iż w Ray-Type są wykorzystywane modele postaci z gry, a nie litery.

Rozgrywka

W tej mini-grze Rayman przemierza przestrzeń kosmiczną na Pocisku. Jego zadaniem jest pokonywanie przeciwników i zebranie 20 czerwonych lumsów, przed wyczerpaniem limitu trzech żyć. Lumy pojawiają się po zlikwidowaniu pełnej fali wrogów (do osiągnięcia limitu 20, potem dostajemy wyłącznie punkty za falę) pojedyncza runda kończy się walką z Fouthem, a naszym zadaniem jest zbicie jego paska życia do zera. Po zniszczeniu grolema, gra zapętla się i wraca do początku rundy. Fale składają się zawsze z jednego typu przeciwników, lecz mogą nakładać się na siebie.

Przeciwnicy

  • Fala rakiet
  • Fala piranii
  • Fala Chenille
  • Fala nietoperzy
  • Foutch - Boss rundy

 Rakiety - Pojawiają się u góry ekranu i ustawiają w kolumnie, po czym lecą prostą trasą w kierunku lewej krawędzi. Wyglądają identycznie jak rakiety czerwonych Pomocników 800 z Rayman Revolution.

Piranie – Wyskakują łukiem z dolnej krawędzi; Każda kolejna pirania leci dalej niż poprzednia

Chenille – Zatacza otwarty pierścień. Każdy z członów należy niszczyć osobno 

Nietoperze – Wylatują zza pleców Raymana, po czym robią nawrót i atakują go szarżą

Foutch – Boss rundy; Atakuje na dwa sposoby, strzelając kulą lub strumieniem ognia. Jako jedyny przeciwnik posiada pasek życia. Pokonanie go przenosi gracza do następnej rundy.

Sterowanie

Lewy analog – przemieszczanie się

X – Strzał

Więcej w Fandom

Losowa wiki