FANDOM

Rada Rusałek (ang. The Fairy Council) – pierwsza kraina w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc, która pełni funkcję samouczka. Murfy powtarza tu rolę przewodnika z poprzedniej gry i nie pojawia się w kolejnych światach.

Rada postanawia wysłać Raymana, by eskortował przyjaciela, Globoksa do lekarza. W tej krainie poznajemy moc Wiru. Jedynymi Mroklumami, jakie można tu spotkać, są Osiłek i Elitarny Szeregowiec. Pojawia się także stwór zwany Krabem Ninja.

Przebieg Edytuj

Na samym początku akcji z Mroklumami Rayman traci dłonie, które przypadkiem wyrwał mu Globox, budząc bohatera. Murfy przelatuje z Raymanem nad kanionem, omijając ataki Elitarnych Szeregowców, którzy do nich strzelali. Gdy obydwaj uciekli, wylądowali w niższym poziomie. Tam obydwaj ruszyli na poszukiwania Globoksa, by Rayman mógł odzyskać dłonie. Po dotarciu aż przed budynek Rady Rusałek Rayman odzyskuje 'broń' i przypadkiem znajduje Andrego z dwoma Osiłkami. Andre chce podbić świat i położyć dłoń na Sercu Świata. Globox znowu ucieka do budynku, by schronić się przed Mroklumami. Rayman wyrusza na poszukiwanie go. Wewnątrz budynku rozpoczyna się duża trasa poszukiwania Andrego. Starł się z nim i pokonał go, poznając przy okazji moc Zielonej Puszki Laserowego Detergentu. Później powoli zbliżał się do Serca Świata, goniąc Andrego. Już u wrót Serca Świata, Rayman znajduje Globoksa, który przypadkiem... połyka Andre, gdyż zaczął krzyczeć i Andre wleciał do jego ust. Rayman i Murfy kierują się za Globoksem do Serca. Tam rada Małaków daje Raymanowi misję: zaprowadzić Globoksa do Lasu Czystych Liści, do doktora Ottona Psi, by wygonić Andrego z brzucha żaby. Po chwili Rayman za pomocą funkyboardu dostaje się do Lasu Czystoliścia.

Podział poziomów Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Aby zniszczyć Elitarnego Szeregowca ukrywającego się za tarczą Globoksa w czwartej planszy potrzeba dwóch, a nie trzech strzałów.

GaleriaEdytuj