Fandom

Rayman Wiki

Rada Rusałek

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Rada Rusałek
01 fairycouncil rozsviceny.gif
Typ zwykły, magiczny
Liczba poziomów 6
Typ Małaka Grand Minimus, Sylkins (Pierwszy filmik)
Liczba Żółtych Lumów brak występowania
Liczba Przyjaznych Duszków brak występowania
Wymagana liczba punktów na uśmiech Murfy'ego ok. 22,000
Maksymalny wynik 48,140

Rada Rusałek (po angielsku The Fairy Council) – pierwszy poziom w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc. Jest to jedyna kraina, w której spotkać można Murfy`ego. Rada postanawia wysłać Raymana, by eskortował przyjaciela - Globoksa do lekarza. W tej krainie poznajemy moc Wiru. Jedynymi Mroklumami, jakie można tu spotkać są: Osiłek i Elitarny Szeregowiec, oraz stwór zwany Żarłak.

PrzebiegEdytuj

Na samym początku akcji z Mroklumami Rayman traci dłonie, które przypadkiem wyrwał mu Globox, budząc bohatera. Murfy przelatuje z Raymanem nad kanionem, omijając ataki Elitarnych Szeregowców, którzy do nich strzelali. Gdy obydwaj uciekli, wylądowali w niższym poziomie. Tam obydwaj ruszyli na poszukiwania Globoksa, by Rayman mógł odzyskać dłonie. Po dotarciu aż przed budynek Rady Rusałek, Rayman odzyskuje 'broń' i przypadkiem znajduje Andrego z dwoma Osiłkami. Andre chce podbić świat i położyć dłoń na Sercu Świata. Globox znowu ucieka do budynku, by schronić się przed Mroklumami. Rayman wyrusza na poszukiwanie go. Wewnątrz budynku rozpoczyna się duża trasa poszukiwania Andrego. Starł się z nim i pokonał go, poznając przy okazji moc Zielonej Puszki Laserowego Detergentu. Później powoli zbliżał się do Serca Świata, goniąc Andrego. Już u wrót Serca Świata, Rayman znajduje Globoksa, który przypadkiem... połyka Andre, gdyż zaczął krzyczeć i Andre wleciał do jego ust. Rayman i Murfy kierują się za Globoksem do Serca. Tam rada Małaków daje Raymanowi misję: zaprowadzić Globoksa do Lasu Czystych Liści, do doktora Ottona Psi, by wygonić Andrego z brzucha żaby. Po chwili, Rayman za pomocą funkyboardu dostaje się do Lasu Czystoliścia.

Rada Rusałek dzieli się poziomami na:

  • 1 - zwykły kanion. Nad nim przelatuje Murfy z Raymanem.
  • 2 - teren należący do zgromadzenia Rady Rusałek i jego budynku
  • 3 - wnętrze budynku, pierwsze poziomy
  • 4 - wnętrze budynku, rozległa trasa do Serca Świata
  • 5 - sala, w której mieści się Serce Świata
  • 6 - Autostrada Teensienów i funkyboard

CiekawostkiEdytuj

  • Aby zniszczyć Elitarnego Szeregowca ukrywającego się za tarczą Globoksa w czwartej planszy potrzeba dwóch, a nie trzech strzałów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki