FANDOM

Rada Rusałek (po angielsku The Fairy Council) – pierwszy poziom w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc. Jest to jedyna kraina, w której spotkać można Murfy'ego. Rada postanawia wysłać Raymana, by eskortował przyjaciela – Globoksa do lekarza. W tej krainie poznajemy moc Wiru. Jedynymi Mroklumami, jakie można tu spotkać, są: Osiłek i Elitarny Szeregowiec oraz stwór zwany Krabem Ninja.

PrzebiegEdytuj

Na samym początku akcji z Mroklumami Rayman traci dłonie, które przypadkiem wyrwał mu Globox, budząc bohatera. Murfy przelatuje z Raymanem nad kanionem, omijając ataki Elitarnych Szeregowców, którzy do nich strzelali. Gdy obydwaj uciekli, wylądowali w niższym poziomie. Tam obydwaj ruszyli na poszukiwania Globoksa, by Rayman mógł odzyskać dłonie. Po dotarciu aż przed budynek Rady Rusałek Rayman odzyskuje 'broń' i przypadkiem znajduje Andrego z dwoma Osiłkami. Andre chce podbić świat i położyć dłoń na Sercu Świata. Globox znowu ucieka do budynku, by schronić się przed Mroklumami. Rayman wyrusza na poszukiwanie go. Wewnątrz budynku rozpoczyna się duża trasa poszukiwania Andrego. Starł się z nim i pokonał go, poznając przy okazji moc Zielonej Puszki Laserowego Detergentu. Później powoli zbliżał się do Serca Świata, goniąc Andrego. Już u wrót Serca Świata, Rayman znajduje Globoksa, który przypadkiem... połyka Andre, gdyż zaczął krzyczeć i Andre wleciał do jego ust. Rayman i Murfy kierują się za Globoksem do Serca. Tam rada Małaków daje Raymanowi misję: zaprowadzić Globoksa do Lasu Czystych Liści, do doktora Ottona Psi, by wygonić Andrego z brzucha żaby. Po chwili Rayman za pomocą funkyboardu dostaje się do Lasu Czystoliścia.

Rada Rusałek dzieli się poziomami na:

  • 1 - zwykły kanion. Nad nim przelatuje Murfy z Raymanem.
  • 2 - teren należący do zgromadzenia Rady Rusałek i jego budynku
  • 3 - wnętrze budynku, pierwsze poziomy
  • 4 - wnętrze budynku, rozległa trasa do Serca Świata
  • 5 - sala, w której mieści się Serce Świata
  • 6 - Autostrada Teensienów i funkyboard

CiekawostkiEdytuj

  • Aby zniszczyć Elitarnego Szeregowca ukrywającego się za tarczą Globoksa w czwartej planszy potrzeba dwóch, a nie trzech strzałów.

GaleriaEdytuj