FANDOM

Rabbids Rumble to humorystyczny zestaw pomysłowych mini gierek należący do cyklu o przygodach Szalonych Kórlików zapoczątkowanego przez wydane w 2006 roku Rayman Raving Rabbids. Całość opracował wewnętrzny zespół firmy Ubisoft.

Tym razem zwariowane futrzaki szaleją w dziewięciu różnorodnych światach, a zadaniem graczy jest schwytanie do swojej kolekcji 100 Kórlików. Polowanie zostało zorganizowane w formie szeregu mini gierek, które zrobią pełen użytek z technologii zastosowanych w konsoli, takich jak obraz 3D czy korzystająca z kamery rozszerzona rzeczywistości (ang. Augumented Reality). Pozwala to na zupełnie nowe formy interakcji z niesfornymi zwierzakami. Mogą one np. wyskakiwać ze ścian naszych pokojów, czy bawić się na domowym stole kuchennym.

Gra oferuje zarówno kampanię dla pojedynczego gracza, jak i szereg pomysłowych trybów wieloosobowych. Po raz pierwszy w historii cyklu wprowadzony został turowy system walki przypominający serię Pokemon. Rozgrywane za jego pomocą bitwy oferują sporą głębię taktyczną połączoną z szalonym humorem typowym dla tej marki. Każdy Kórlik wyposażony został w unikalny zestaw umiejętności bojowych. Futrzaki można też szkolić i tym samym zwiększać ich statystyk. Dodatkowa atrakcją jest funkcja SpotPass, dzięki której możemy zgrywać do konsoli nowe rzadkie okazy oraz wyzywać przyjaciół na pojedynki, w którym stawką jest zdobycie zwierzaków pokonanego przeciwnika.