Fandom

Rayman Wiki

Rabbids Invasion

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rabbids Invasion (z ang. Inwazja Kórlików) – gra przeglądarkowa z  Kórlikami w roli głównej. Została ogłoszona 3 kwietnia 2012 roku przez firmę Ubisoft. Tytuł był dostępny za darmo jako aplikacja Adobe Flash dla każdego kto posiada konto na Facebooku.

Rozgrywka

Akcja toczy się w spokojnym środowisku ludzi (obecnie farma i miasto). Celem gry jest przejąć jak najwięcej budynków ludzkich. Dzięki tym działaniom zdobywamy doświadczenie i różne przedmioty, które przydają się podczas wykonywania zadań. W grze możemy również zdobywać przyjaciół. Na początku mamy jednego przyjaciela tak zwanego „fikcyjnego przyjaciela”, ale możemy zapraszać do gry także swoich realnych znajomych.

Przedmioty

W grze możemy zdobywać szereg różnych materiałów, które są niezbędne do dalszej inwazji.

Waluty

W grze dostępne są dwa rodzaje walut. Pierwsza to monety, za które możemy kupić większość rzeczy i dokonać inwazji na większość budynków. Druga to rolki papieru toaletowego, które są wykorzystywane do kupowania specjalnych przedmiotów. Można je kupić korzystając z kredytów Facebook.

Energia

Energia jest wykorzystywana do wykonywania różnych zadań, takich jak inwazja czy zbieranie pieniędzy z budynków. Jeden punkt energii regeneruje się w ciągu pięciu minut.

Pikantne kiełbaski

Pikantne kiełbaski są używane do poszerzania obszaru inwazji, który wcześniej ogrodzony był płotem. Za każdy nabity poziom otrzymujemy jedną pikantną kiełbaskę. Możemy je również zdobyć podczas okradania budynków swoich przyjaciół.

Puszki

Puszki zdobywamy podczas zbiorów zasadzonych przez nas upraw. Wykorzystywane są np. do nakarmienia jakiegoś budynku by ten dał nam pieniądze. Dokonując inwazji na małe silosy jednocześnie zwiększamy limit możliwych puszek.

Kórliki

Kórliki są wykorzystywane do inwazji na kilka typów budynków. Generują się w budynkach publicznych.

Środowiska

Obecnie w grze dostępne są dwa środowiska. Farma dostępna od początku i miasto, które odblokowuje się kiedy dokonamy 40% inwazji farmy.

Budynki

Domy

Domy, takie jak letniskowe, domki i apartamenty w większości generują monety i nie potrzebują do tego puszek.

Firmy

Firmy, takie jak gospodarstwa, sklepy i stoiska generują więcej monet niż domy, ale potrzebują do tego puszek.

Budynki Publiczne

Budzynki publiczne nie generują monet tylko Kórliki, choć nie potrzebują do tego puszek.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki