Fandom

Rayman Wiki

Puszki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

Cudzy1.png Laserowy detergent, który zmienia łachy w niczego sobie bojowy sprzęcik! Cudzy2.png
Murfy czyta napis na puszkach źródło

Puszki są wynalazkami Mroklumów. Korzysta z nich głównie Rayman. Puszki te są zwykle dostępne po zabiciu jakiegoś Mrokluma lub po uwolnieniu jakiegoś Tinsa z klatki. Murfy odradzał korzystania z nich, jednak mają niezwykłe zdolności do n.p. formowania przejść itd.

  • Wir – (Zielona, Czerwona) Kiedy Rayman używa tej zdolności może ciskać mini tornadami. Detergent ten pozwala obniżać grzyby, oraz zmniejszać Mroklumy.
  • Mocna, Żelazna Pięść – (Czerwona, Niebieska) 2 puszka którą poznajemy i 1 puszka w Lesie Czystych Liści. Służy do niszczenia drzwi, wrogów (głównie Drażniaków).
  • Szczękostrzał – (Niebieska, Zielona) Najdłużej działająca puszka w grze,która pozwala chwytać się latających poręczy i razić prądem wrogów.
  • Rakieta Szokowa – (Pomarańczowa, Niebieska) Jest to puszka, która powoduje że dłoń Raymana zmienia się w rakietę, po czym po uzbrojeniu jej i wystrzeleniu możemy nią kierować! Najczęściej służy do wyrolowania Knaarenów, uderzając w gong. Czasami również możemy nią uwolnić klatki.
  • Turbokopter – (Żółta, Fioletowa) Najkrócej działająca puszka-działa zaledwie kilka sekund. Pozwala Nam dolecieć do trudno dostępnych miejsc.
  • Spacer po lawie – (Czerwona) Nowsza wersja Laserowego Detergentu. Umożliwia Raymanowi chodzenie po lawie.

Ciekawostki

Puszki miały występować w Rayman 4, jednak zrezygnowano z tego pomysłu na rzecz całkowitej przebudowy systemu rozgrywki Raymana 4 na Rayman Raving Rabbids.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki