Fandom

Rayman Wiki

Pustynia Knaarenów

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pustynia Knaarenów (ang. The Desert of the Knaaren, rzadziej The Desert of Knaarens) to piąta kraina, w którą dotarł Rayman i Globox. Jest to mroczne miejsce przepełnione dzikimi stworami - Knaarenami. W większości miejsc występuje zielona ciecz i gorący piasek. W wielu miejscach straszą także Kurczaki Zombie. Dawniej żyły na niej potwory prawie tak duże jak sam Leptys.

Przebieg

Gdy Rayman z Globoksem dotarli na pustynię, zmierzyli się z Mroklumami. Tinsy powiedzieli im, że jedynym sposobem na przebycie pustyni jest droga tunelami. Jednakże w tunelach roi się od tytułowych Knaarenów. Można ich wyrolować uderzając Rakietą w gong. Rayman przebywał wiele miejsc, z czego np. salę z posągiem Leptysa. Gdy już przeszedł długą drogę pod górę, labirynt i pomieszczenie z cieczą, nagle zapadła się pod nim podłoga. Od razu wyskoczyło na niego 2 Knaarenów, jednak odgonił ich Reflux, wyzywając bohatera na pojedynek. Raymanowi udało się powalić Knaarena, wszyscy Knaareni oddali mu cześć, a król Gumsi wręczył Raymanowi cząstkę mocy Leptysa pozwalającą na zmienianie Mroklumów w Lumki. Gdy już przebył ostatnią częśc pustyni, dotarł do lekarza Anna Lyse, który wraz z Ottonem i Romeem wygonili Andrego z mózgu Globoksa, który zebrał na nowo armię Mroklumów i zawiązał koalicję z upadłym i wypędzonym Refluxem.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki