FANDOM

Pustynia Knaarenów (ang. The Desert of the Knaaren) – piąta kraina w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc.

Jest ojczystą ziemią Knaarenów, którzy wyrzeźbili swoje tunele z twardych skał i gwałtownie chronią własnego terytorium. W większości miejsc występuje zielona ciecz i gorący piasek. W wielu miejscach straszą także Kurczaki Zombie. Dawniej żyły na pustyni potwory prawie tak duże jak sam Leptys.

PrzebiegEdytuj

Gdy Rayman z Globoksem dotarli na pustynię, zmierzyli się z Mroklumami. Tinsy powiedzieli im, że jedynym sposobem na przebycie pustyni jest droga tunelami. Jednakże w tunelach roi się od tytułowych Knaarenów. Można ich wyrolować uderzając Rakietą w gong. Rayman przebywał wiele miejsc, z czego np. salę z posągiem Leptysa. Gdy już przeszedł długą drogę pod górę, labirynt i pomieszczenie z cieczą, nagle zapadła się pod nim podłoga. Od razu wyskoczyło na niego 2 Knaarenów, jednak odgonił ich Reflux, wyzywając bohatera na pojedynek. Raymanowi udało się powalić Knaarena, wszyscy Knaareni oddali mu cześć, a król Gumsi wręczył Raymanowi cząstkę mocy Leptysa pozwalającą na zmienianie Mroklumów w Lumki. Gdy już przebył ostatnią częśc pustyni, dotarł do lekarza Anna Lyse, który wraz z Ottonem i Romeem wygonili Andrego z mózgu Globoksa, który zebrał na nowo armię Mroklumów i zawiązał koalicję z upadłym i wypędzonym Refluxem.

GaleriaEdytuj