Fandom

Rayman Wiki

Ptaki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ptaki – stworzenia występujące w wielu grach z serii Rayman. Po raz pierwszy mogliśmy je ujrzeć w Rayman. Dwa ptaki podobne do gołębi siedziały na dachy domu Muzyka. Wiele podobnych można znaleźć w poziomach z Rayman Designer.

Najczęstszym ich rodzajem w serii, jest gatunek tropikalny z żółtymi dziobami. Tukano-podobne ptaki występują w dwóch rodzajach: z czerwonym upierzeniem oraz z fioletowym. Ptaki te występują najczęściej w Rayman 2. Parę ptaków z tego gatunku pojawia się ponownie w Rayman 3. Można je dostrzegać pod koniec bonusowego poziomu, Niezwykli Najeźdźcy. Również w Krainie Żywych Umarlaków, po pokonaniu Celoche i wyjściu na powierzchnię, można ujrzeć ich przelatujące stado. Na początku tego samego świata, występuje gatunek o których Globox mówi, że mają głupie dzioby. Zarówno czerwone jak i purpurowe ptaki można ujrzeć w Aeropolis, na początku Big Date – ostatniego odcinka Rayman: The Animated Series.

Musicien.png

Ptaki w swoim debiucie.

Bird Fairy Glade.jpg

Tropikalny gatunek ptaków.

Najbardziej znaczącymi ptakami w serii są Kurczaki Zombie. Te nieumarłe stworzenia, wykluły się z jaj kur wystraszonych przez Robo-Piratów. Ci wrogowie występują zarówno w Rayman 2 jak i w Rayman 3. W tym drugim można ujrzeć ich jaja, które trzeba położyć na kamiennych przyciskach.

W Rayman 2 na PS1 niektóre klatki zawierają Teny – małe dziwne stworki, będące czymś w rodzaju mieszanki kur i dinozaurów. Rayman Revolution wprowadziło ich dorosłe formy, znane jako Minizaury. Przez Robo-Piratów te dawniej pokojowe stworzenia zwariowały i mogą zaatakować Raymana gdy ten podejdzie zbyt blisko. Dostały one własną lokację znaną jako Równina Minizaurów.

RRR Bird.jpg

W Rayman: Szalone Kórliki, Rayman zostaje uwięziony, a jedyną drogą ucieczki jest małe okno. Aby tam się dostać, trzeba zdobyć wystarczającą liczbę przepychaczy i zrobić z nich drabinę. Przez te okno, często wlatuje niebieski pulchny ptak i wypróżnia się na nos Raymana. Pod koniec gry, Rayman łapie go i przyczepia mu przepychacz do pleców.

1200px-SpecialInvaders-Arcade-R3HH-PC-Lake.jpg

Robotyczne, sępie głowy pojawiają się dwukrotnie w Lesie Czystoliści. Zazwyczaj śpią, jednak jeśli Rayman zostanie zauważony przez Mroklumy, sęp zacznie krakać podnosząc alarm. Prawdopodobnie jest to ich wynalazek.

W Rayman Origins na Pustyni Dijiridów pojawia się dużo różnych rodzajów ptaków. Niektóre z nich są głównymi przeciwnikami, a niektóre są przyjazne i działają np. jako platformy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki