FANDOM

Świecące postumenty w kształcie spłaszczonych czworościanów to obiekty magiczne z Raymana 2. Występują parami w dwóch różnych kolorach – błękitnym i złotym. W całej grze zestawy te pojawiają się trzy razy – u wejścia do Świątyni Wody i Lodu, w połowie Jaskini Złych Snów (tam oprócz standardowej pary postumentów występuje jeszcze wcześniej dodatkowy złoty) i u kresu Świątyni Kamieni i Ognia.

Zastosowanie Edytuj

Na każdym z postumentów trzeba umieścić kulę w odpowiadającym jej kolorze. Powoduje to otwarcie się wrót do dalszej części gry (z wyjątkiem świątyni Umbera, gdzie odpowiadają za przebudzenie się strażnika). Kule te znajdują się w innych częściach planszy i nikt inny, jak Rayman musi je przetransportować na postument.
Na szczęście, jeśli któraś z kul spadnie w przepaść bądź do lawy, przedmiot ów nie przepada ani nie pozostaje na samym początku trasy; pojawia się w stabilnym punkcie niedaleko miejsca, z którego zaczął spadać.

Rayman Revolution Edytuj

Podestb

Białe postumenty w Raymanie Revolution

W Raymanie Revolution, w pierwszej sali poziomu Pod Świątynią Lawy, znajduje się pięć srebrzystobiałych postumentów ułożonych w kwinkunks.
Nie wymagają one jednak kul, a aktywacji przy pomocy tańca deszczu (centralny podest) i pięści Raymana (podesty zewnętrzne).

Inne Edytuj

Niebieskie i złote postumenty, razem z kulami, pojawiają się również w Raymanie 3 na GBA. Pełnią tę samą funkcję co ich pierwowzory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki