Fandom

Rayman Wiki

Posągi Życia

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vie.png

Posąg życia z Rayman w Lesie Marzeń.

Posągi Życia – obiekty pojawiające się głównie w Rayman. Jak sugeruje nazwa, dodają one Raymanowi dodatkowe życie, oraz leczą zdrowie do pełna. Znajdują się w trudno dostępnych miejscach lub pojawiają się po wejściu na określony obszar. Wyglądają jak statuetka Raymana, na ciemnofioletowej podstawce z numerem "1". W przeciwieństwie do innych obiektów do zebrania, można je zdobyć poprzez wystrzelenie w nie pieści (działa to jednak tylko wtedy, gdy mamy moc chwytania się Szkarłatnych Lumów.).

Life RRR1 GBA.PNG

Posąg Życia z Rayman: Szalone Kórliki (GBA) w Organicznych Jaskiniach.

Bubbleprize a2.png

Posąg Życia z bety Rayman Origins.

Występują również w Rayman Szalone Kórliki GBA, gdzie różnią się wyglądem Raymana oraz kolorem podstawki, która w tej grze jest srebrna.

Rayman Origins

Miały się one pojawić w Rayman Origins, gdzie nie miały podstawki, a Rayman na statuetce miał wielką głowę i przypominał lekko Raymana z Wanna Kick Rayman. Były widoczne tylko w wersji beta gdzie pojawił się też inny element z Rayman: Fotograf. Można je było znaleźć w bańkach. Wraz z rozwojem gry zostały one usunięte przez wraz z całym systemem żyć, żeby rozgrywka była bardziej "na luzie"[1]. Może to sugerować że życia nie pojawią się już w następnych grach z serii.

  1. http://raymanorigins.uk.ubi.com/blog/2011/11/03/10-ways-to-die/

Więcej w Fandom

Losowa wiki